اعزام ۳ هزار نفر از مردم استان مازندران به مرقد امام خمینی\

اعزام ۳ هزار نفر از مردم استان مازندران به مرقد امام خمینی

  • کد خبر: 2111102233
  • چاپ
  • انتشار: 14 خرداد 1401 - 12:25

رئیس شوارای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت که سه هزار نفر از مردم دیار علویان امروز شنبه چهاردهم خرداد برای شرکت در آیین عزاداری سی سومین سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام شدند.


به گزارش استناد نیوز ، حجت الاسلام یوسف یوسف پور روز شنبه با بیان این مطلب ، افزود: این زائران در نخستین ساعت بامداد امروز با هماهنگی سپاه ۲۵ کربلا و استانداری مازندران در قالب کاروانی با عنوان میثاق ولایت راهی مرقد امام راحل شدند.
وی ادامه داد : حضور جوانان بسبجی در ویژه برنامه های سالگرد ارتحال امام بسیار چشمگیر است و این امر نشان دهنده ارتباط ناگستنی این قشر با آرمان های والای انقلاب اسلامی است.
یوسف پور با اشاره به اینکه تاکید برگزاری برنامه های ملی بویژه ۱۴ و ۱۵ خرداد در نظام جمهوری اسلامی یک تکلیف شرغی ،ملی و انقلابی است، اظهار داشت: اقتدار نظام در گرو برگزاری هر چه با شکوه تر ویژه برنامه های این ایام است.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت : ویژه برنامه های ۱۴ و ۱۵ خرداد در شهرها و روستاهای مازندران به صورت خودجوش در مساجد برگزار می شود.
وی با اظهار این که برنامه رسمی استانی گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد دیروز جمعه ۱۳ خرداد در مصلی ساری برگزار شد ، افزود : استقبال خوب مردم ساری از این مراسم نشانگر پایبندی آنان به نظام اسلامی است.
مراسم سی و سومین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) ساعت ۹ صبح امروز شنبه چهاردهم خردادماه جاری با رعایت پروتکل های بهداشتی در مرقد مطهر در حال برگزاری است.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار