امام راحل روح جمهوری اسلامی ایران است/زیربنای همه فعالیت های امام ره قیام لله بوده است\
  • رهبر معظم انقلاب ؛

امام راحل روح جمهوری اسلامی ایران است/زیربنای همه فعالیت های امام ره قیام لله بوده است

  • کد خبر: 2111102232
  • چاپ
  • انتشار: 14 خرداد 1401 - 11:44

رهبر معظم انقلاب در سالگرد ارتحال امام (ره) فرمودند: گرایش امروز مردم به انقلاب و دین از روز اول انقلاب یقیناً بیشتر است و اگر کسی می‌خواهد آن را بفهمد به تشییع میلیونی شهید سلیمانی نگاه کند.

به گزارش استناد نیوز‌، سخنرانی رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر امام خمینی(ره) به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام، از شبکه‌ خبر، یک سیما و شبکه قرآن و شبکه‌های رادیویی در حال پخش است.

آیت الله سید علی خامنه ای گفت : نسل کنونی انقلاب و نسل جوان امام(ره) را به درستی نمی شناسند و عظمت آن را نمی دانند، امام(ره) را با امثال بنده مقایسه می کنند در حالی که فاصله بسیار زیاد است و فاصله نجومی است.

رهبر انقلاب با بیان اینکه نسل جوان و هوشمند ما به یک نرم افزار واقعی احتیاج دارد برای اینکه راه انقلاب را درست طی کند، افزود : این نرم افزار که می تواند شتاب دهنده، کمک کننده و تحول آفرین باشد، درس‌های امام(ره) است.

آیت الله خامنه ای بیان کرد :امام بزرگوار، روح جمهوری اسلامی است و اگر این روح از جمهوری اسلامی گرفته شود و مورد بی توجهی قرار گیرد نقشی بر دیوار باقی خواهد ماند.

آیت الله خامنه ای با اعلام اینکه اولین نکته در باره امام،‌ رهبری بزرگترین انقلاب تاریخ انقلاب‌هاست، گفت که از همه انقلاب‌ها معروف‌تر، انقلاب کبیر فرانسه در 1789 میلادی و بعد، انقلاب شوروی در 1917 است،‌ اما انقلاب اسلامی از این دو نیز بزرگ‌تر است و این دلایل گوناگونی دارد.

رهبر انقلاب با بیان اینکه در این ۴۳ سال نزدیک به ۵۰ انتخابات در کشور برگزار شده است ، افزود : مردم انتخاب می‌کنند و رأی می‌دهند و این عظمت انقلاب است، امام رهبری چنین انقلابی بود.

آیت الله خامنه ای بیان کرد : حضور معنویت در انقلاب کوچک و بزرگ قبل از انقلاب مردم ما مفقود بود، جنبه معنوی انسان که نیاز اساسی انسان است به کلی مفقود بود. انقلاب اسلامی هم به جنبه مادی انسان و هم به معنویت انسان توجه دارد.

رهبر معظم انقلاب افزود :آن دست قدرتمند، شخصیت پولادین و دل مطمئن و زبان ذوالفقارگونه که قشرها را وارد میدان کرد، آن عبارت از خمینی عظیم بود.

 رهبر انقلاب با اعلام آنکه امام راهکار را نشان داد، یأس را از آن‌ها دور کرد، هیچکس در این کشور قادر به این کار نبود گفت که احدی قادر نبود این کار بزرگ را به دوش بکشد و به منزل برساند. او بود که توانست این کار را بکند.

آیت الله خامنه ای بیان کرد : زیربنای همه فعالیت های امام(ره) «قیام للّه» بود و هدف قیام للّه در تمامی دوران اقامه حق، عدل و قسط و ترویج معنویت است

رهبر کبیر انقلاب تصریح کرد : در همه سرفصل های مکتب امام(ره) موفقیت های بزرگی پیدا کردیم، اگر کسی آن را انکار کند قطعا بی انصافی کرده است، البته ناکامی ها هم کم نبوده است.

آیت الله خامنه ای افزود : مکتب درست است، نقشه درست است، راه درست است، رهرو بایستی درست حرکت کند.

وی گفت :ذات جمهوری اسلامی با ظلم مخالف است و ظالم را با خود مخالف می‌کند.

آیت الله خامنه ای با اعلام اینکه مهم ترین امید دشمن دل بستن به اعتراضات مردمی است گفت : طوری که مردم را در مقابل جمهوری اسلامی قرار دهند اما این محاسبه دشمن هم مانند بسیاری از محاسبات دشمن غلط است

رهبر انقلاب بیان کرد :تصور اینکه می‌توانند مردم را در مقابل جمهوری اسلامی قرار دهند غلط است چراکه جمهوری اسلامی خیلی به عامل مردم اهمیت می‌دهد.

آیت الله خامنه ای افزود :مشاوران آمریکایی‌ها، ایرانی‌های خائنی هستند که به آنها مشاوره غلط می‌دهند و اینها نه تنها به کشور خود که حتی به آمریکایی ها هم خیانت می‌کنند چراکه بدون اطلاع صحیح به آنها مشاوره می‌دهند و در نهایت هم شکست می‌خورند

رهبر کبیر انقلاب با اعلام اینکه در داخل هم یک عده ساده لوح اما محدود این سخنان را قبول و تکرار می‌کنند، گفت که گرایش امروز مردم به انقلاب و دین از روز اول انقلاب یقینا بیشتر است اگر کسی می‌خواهد آن را بفهمد به تشییع میلیونی شهید سلیمانی نگاه کند.

آیت الله خامنه ای با اعلام اینکه نفت ایران را در سواحل یونان دزدی می کنند،دلاوران از جان گذشته جمهوری اسلامی جبران کرده و کشتی نفتی دشمن را ضبط می کنند وامپراطوری رسانه ای ایران را متهم به دزدی می‌کند، افزود : شما نفت ما را دزدیدید ما ازشما پس گرفتیم،پس گرفتن آن دزدی نیست،شما دزد هستید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار