رمز موفقیت امام راحل اخلاص و مقاومت در راه دین بوده است\
  • نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ؛

رمز موفقیت امام راحل اخلاص و مقاومت در راه دین بوده است

  • کد خبر: 2111102231
  • چاپ
  • انتشار: 14 خرداد 1401 - 11:24

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اعلام اینکه اخلاص، ایستادگی و مقاومت در راه دین از رمزهای موفقیت امام راحل (ره ) بوده است ، گفت: امام راحل با تحمل سختی ها ومجاهدت های در راه خدا بزرگترین انقلاب و تحول تاریخ معاصر بوجود آورده است.


به گزارش استناد نیوز ، آئین بزرگداشت سی و سومین سالگرد رحلت امام خمینی (ه) بنیانگزار جمهوری اسلامی و یادواره 25 شهید منطقه جمنان قائمشهر در مسجد جامع جمنان برگزارشد .
نماینده مردم مازندران درمجلس خبرگان رهبری ایمان و توکل به خدا ، اخلاص و ایستادگی و مقاومت در راه دین را از رموز موفقیت های امام راحل در شکل گیری قیام و تداوم و پیروزی نهضت اسلامی نام برد و گفت که با تحمل سختی ها ومجاهدت های امام راحل ( ره ) در راه خدا بزرگترین انقلاب و تحول تاریخ معاصر بوجود آمد.
آیت الله علی معلمی ، گفت: بازخوانی وتبیین اندیشه های بلند امام و ادامه راه و آرمان بنیانگزار جمهوری اسلامی برای نجات مسلمانان یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.
وی تصمیم تاریخی مجلس خبرگان در انتخاب شایسته آیت الله خامنه ای بعنوان خلف صالح امام راحل را رویداد واتفاق بزرگ در تداوم انقلاب اسلامی دانست و گفت که با رهبری های حکیمانه او نهضت خمینی کبیر باصلابت و اقتدار تداوم یافته است .
در این مراسم باشکوه ضمن اجرای سرود سلام فرمانده توسط جمعی ازنوجوانان بسیجی از مقام والای 25 شهید جمنان قائمشهر تجلیل شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار