معرفی بخشداران جدید جویبار\

معرفی بخشداران جدید جویبار

  • کد خبر: 2111102221
  • چاپ
  • انتشار: 11 خرداد 1401 - 13:25

آئین تکریم و معارفه بخشداران مرکزی و گیلخواران جویبار در فرمانداری برگزار شد .

 

به گزارش استناد نیوز، فرماندار جویبار در این مراسم با اشاره به اینکه بخشداری ها مهمترین رکن در بدنه وزارت کشور است،‌گفت: اقدامات خوبی در بخشداری مرکزی در بحث بنیاد برکت و توانمند سازی جوانان صورت گرفته است که انتظار داریم بخشدار جدید تداوم این اقدامات را در دستور کار خود قرار دهد.

کمال رستمعلی انتقال آب سد البرز به جویبار را از دیگر اقدامات مهم شهرستان جویبار اعلام کردو افزود: حوزه آب و زیر ساخت‌های آن همچنان بایدبا کار جهادی  تداوم داشته باشد تا مشکل کم آبی  کشاورزی و شرب در این شهرستان مرتفع شود .

بخشدار سابق بخش مرکزی در این نشست با اعلام اینکه اقدامات خوبی در بخش امنیت پایدار در بخش مرکزی شهرستان انجام شده است،‌گفت: ۱۱۰ دوربین پایش تصویری در ۱۵ نقطه حادثه خیز نصب شده است .

محمد مدانلو با اشاره به اینکه در زمان شروع به کار بنده تنها یک روستا در بخش مرکزی طرح هادی آن انجام شده بود، افزود: خوشبختانه در حال حاضر این طرح در ۱۵ روستا انجام و در ۱۲ روستای دیگر طرح هادی در دست اقدام میباشد.

وی به اجرای عملیات عمرانی در  ۳۰ کیلومتر از معابر روستایی در طرح هادی اشاره و اظهار داشت: برگزاری دو دوره جشنواره گل نرگس، جشنواره های فرهنگی ، مسابقات ورزشی و و جام دهیاری ها از دیگر اقداماتی بوده که در بخش مرکزی با همکاری دهیاری ، شوراها و اهالی روستاهای بخش مرکزی انجام شده است .

بخشدار سابق بخش مرکزی به راه اندازی ۳۷ نهاد مردم نهاد در بخش مرکزی اشاره و ادامه داد:سالها مشکل کم آبی موجب خشکسالی،صدها هکتار از اراضی شالیزاری شهرستان جویبار شده بود که با احداث کانال اضطراری و انتقال آب سد البرزبیش از یک هزارهکتار  از اراضی شالیزاری شهرستان جویبار  مجددبه زیر کشت برنج رفته است .

یادآور می شود در این مراسم محمد مدانلو بخشدار مرکزی و رمضان بخشنده بخشدار گیلخواران تکریم و مصطفی صابریان بعنوان بخشدار گیلخواران و محمد مهدی مسرور بعنوان بخشدار مرکزی معارفه شدند .

خبرنگار: مونا معینی کوچکسرائی



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار