اختتامیه نخستین جشنواره استانی اردیبهشت مقاومت در قائمشهر برگزار شد\

اختتامیه نخستین جشنواره استانی اردیبهشت مقاومت در قائمشهر برگزار شد

  • کد خبر: 2111102185
  • چاپ
  • انتشار: 04 خرداد 1401 - 10:30

آئین اختتامیه نخستین جشنواره استانی اردیبهشتی مقاومت با محوریت شهید مدافع حرم حاج محمد بلباسی با معرقی و تقدیر از برترین های جشنواره در مجتمع فرهنگی و هنری حر قائمشهر برگزارشد.

به گزارش استناد نیوز ، حسین جوادی مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران با قدردانی از تلاش های دست اندکاران جشنواره ،فعالیت های جهادی در عرصه نرم افزاری به موازات فعالیت های نظامی رایکی از اهداف سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و شهید محمد بلباسی شهید مدافع حرم نام برد که بعنوان راهبرد عملی در دو جبهه ایثار و مقاومت معنا پیدا می کند .  

عیسی مدانلو دبیر جشنواره اردیبهشتی مقاومت مازندران گفت در این جشنواره که در گستره استانی برگزارشد علاوه برمازندران 9 استان و سه کشور خارجی فراتر ازسطح استانی وملی شرکت کردند .

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی قائم شهر بخش های فرهنگی و ادبی و هنری ، کتابخوانی و رسانه با موضوعات معرفی کارهای جهادی و ایثار وشهادت و مقاومت را از مشخصه های بارز این جشنواره نام برد که با استقبال اصحاب فرهنگ و هنر ورسانه مواجه شد.

او تعداد آثار ارسالی به دبیر خانه این جشنواره را 876 اثر عنوان کرد که با بررسی هئیت داوران جشنواره تعداد 58 اثر برگزیده موفق به دریافت جایزه و لوح سپاس و تندیس شدند. 

دبیر جشنواره اردیبهشتی مقاومت ، رونمایی از کتاب آن 16 نفر یعنی شهدای مدافعان حرم مازندران و کلیپ فرهنگی و افتتاح نمایشگاه آثار برگزیدگان جشنواره در مجتمع هنری حر قائم شهررا از بخش های جنبی این رویداد فرهنگی و هنری و رسانه ای نام برد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار