پایان کرونا در شهرستان سیمرغ/ هنوز بیماری بستری نشده است\

پایان کرونا در شهرستان سیمرغ/ هنوز بیماری بستری نشده است

  • کد خبر: 2111102184
  • چاپ
  • انتشار: 04 خرداد 1401 - 09:52

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیمرغ با بیان اینکه براساس ارزیابی سامانه ماسک وزارت بهداشت و درمان، هم اکنون وضعیت رنگ بندی کرونا در این شهرستان زرد است، گفت : هنوز مبنای این کار مشخص نشده است.

دکتر محمد رضا احمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز با اعلام وضعیت سفید در شهرستان سیمرغ، افزود: از ابتدای امسال تاکنون بستری مبنی بر بیماری ابتلا به کووید 19 در این شهرستان نداشته ایم.

وی با اعلام اینکه هنوز مبنای رنگ بندی مشخص نشده است، گفت: واحد بیماری دانشگاه علوم پزشکی مازندران و معاونت بهداشتی هم دلیل وضعیت رنگ زرد کرونایی در این شهرستان را نمی دانند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیمرغ با بیان اینکه از ابتدای بیماری کرونا تاکنون برمبنای موارد مشکوک، وضعیت ها مورد بررسی قرار می گرفت، افزود: زمانی موارد مشکوک در این شهرستان به 70 مورد رسیده بود اما هم اکنون به روزی یک مورد رسیده، که آمار بسیار پایینی است.

دکتر احمدی در پایان با اشاره به اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی بهترین راه جلوگیری و کنترل این بیماری است، گفت: از شهروندان می خواهیم تا همچنان نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام و واکسن خود را به موقع تزریق کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار