خصوصی سازی با شفافیت هوشمندسازی و مردم سالاری امکان پذیر است\

خصوصی سازی با شفافیت هوشمندسازی و مردم سالاری امکان پذیر است

  • کد خبر: 2111102175
  • چاپ
  • انتشار: 02 خرداد 1401 - 11:54

رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه خصوصی‌سازی با شفافیت هوشمندسازی و مردمی‌سازی امکانپذیر است گفت: دفاع مقدس نمونه‌ بارز مردمی‌سازی و هوشمندسازی است که مردم افتخارات بزرگی در آن خلق کردند.


به گزارش استناد نیوز ، محمدباقر قالیباف در نخستین رویداد بین‌المللی خصوصی سازی در اقتصاد ایران که روز دوشنبه در محل سالن اجلاس سران برگزار شد، گفت: برای موضوعی گرد هم آمده‌ایم که پاشنه آشیل ما در اقتصاد است به عبارتی اقتصاد دولتی، غیربارور و به زمین نشسته زخم کهنه‌ای است که چندین دهه است که سایه سنگین آن بر کشور همچنان وجود دارد.
رییس مجلس شورای اسلامی افزود: امروز در کشور از نعمت بسیار بزرگی برخوردار هستیم که کمتر به آن توجه شده است و آن نعمتی است که خداوند متعال هم در قرآن کریم از آن به عنوان نعمت بزرگ یاد کرده و هدیه به مخلوق می‌داند و آن نعمت استقلال، عزت و هویت است.
قالیباف ادامه داد: اینکه در یک جامعه حرمت افراد، آزادی و استقلال افراد حفظ شود نعمت بزرگی است به عبارتی اینکه دیگران برای آن جامعه تصمیم نگیرند و خود او سرنوشت خود را تعیین کند بسیار ارزشمند است البته تاریخ کشور ما روزهای روشن و تاریکی داشته است و در نمونه قسمت تاریکش این است که زمانی یک دولت خارجی برای مردم این کشور تصمیم می‌گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: لازم است قدر این نظام، استقلال و هویت این کشور را بدانیم که خودمان توانایی تصمیم‌گیری برای آن را داریم. منبع ایرنا

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار