15 تن روغن خوراکی احتکار شده در 3 شهر مازندران کشف شد\

15 تن روغن خوراکی احتکار شده در 3 شهر مازندران کشف شد

  • کد خبر: 2111102114
  • چاپ
  • انتشار: 25 ارديبهشت 1401 - 18:04

ماموران انتظامی ۱۵ تن روغن خوارکی احتکار شده در شهر‌های نکا، ساری و تنکابن کشف و ضبط کردند.


به گزارش استناد نیوز، سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف و ضبط هشت هزار و ۵۰۰ لیتر روغن مایع و ۵۰۰ کیلوگرم روغن جامد خوراکی احتکار شده در آن شهرستان خبر داد و گفت: ارزش اموال مکشوفه احتکار شده، ۶ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال است..
سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی نکا نیز به کشف و ضبط بیش از یک تن روغن احتکاری از یک انبار در این شهرستان اشاره کرد و گفت: روغن خوراکی جامد و مایع احتکاری به دلیل ثبت نکردن در سامانه جامع انبار‌ها و اعلام نکردن موجودی توقیف و متهم به مرجع قضائی شهرستان معرفی شد.
فرمانده انتظامی تنکابن نیز از کشف و ضبط بیش از ۶ تن روغن احتکاری از یک محتکر کالا در این شهرستان خبر داد و گفت: اموال مکشوفه به دلیل ثبت نکردن در سامانه جامع انبار‌ها و اعلام نکردن موجودی توسط متهم، توقیف و برای توزیع در بین مردم به سازمان مربوطه تحویل شد.
سرهنگ بهادر دیلمی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی، و قاچاق و احتکار کلا‌ها و اقلام اساسی، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار