سرپرست جدید شهرداری زیراب معرفی شد\

سرپرست جدید شهرداری زیراب معرفی شد

  • کد خبر: 2111102082
  • چاپ
  • انتشار: 19 ارديبهشت 1401 - 08:47

رئیس شورای شهر زیراب، گفت: شورای اسلامی شهرزیراب در نشست فوق العاده با 3رای سیدمحمد صادقیان را به عنوان سرپرست شهرداری زیراب معرفی کرد.

 

به گزارش استناد نیوز، حاج امید رمضان نژادبا بیان این مطلب، افزود:  شورای اسلامی شهرزیراب در نشست فوق العاده با 3رای سیدمحمد صادقیان را به عنوان سرپرست شهرداری زیراب معرفی کرد.

 وی از خدمات سعید قلی نژاد  در مدت حضور وی در شهرداری در جایگاه شهردار زیراب قدردانی کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر زیراب با اعلام اینکه این تغییرات در پی ابلاغ حکم دادگاه تجدید نظر استان مازندران توسط دادستان شهرستان سوادکوه صورت گرفت، گفت: براساس ابلاغ دادستان شهرستان سوادکوه  سعید قلی نژاد شهردارزیراب  بعلت تخلف نسبت به اجرای قرار نظارت قضایی (عزل ذیحسابی  شهرداری زیراب )به انفصال از خدمات دولتی به مدت یک سال محکوم گردیده است.

رمضان نژاد بیان کرد: سعید قلی نژاد شهردارزیراب  پیش از این از سوی شعبه 102 دادگاه کیفری دو شهرستان سوادکوه  به اتهام استنکاف از انجام دستورات قضایی ( تخلف نسبت به اجرای قرار نظارت قضایی  ) بر اساس مستندات و دفاعیات حکم برائت گرفت که با تجدیدنظرخواهی دادستان شهرستان سوادکوه موضوع در شعبه دوم دادگاه تجدیدنطراستان مازندران مورد بررسی مجدد قرار گرفته و در نهایت مستندا" به بند ب  ماده 455 قانون آئین دادرسی کیفری و ماده 576 قانون مجازات اسلامی به انفصال از خدمات دولتی به مدت یک سال محکوم گردید.

گزینه پیشنهاد شده دیگر شورای شهر زیراب برای تصدی سرپرستی مهدی نصیری بود که با2رای در رای گیری شورا از رقیب خود در دست یابی به این سمت بازماند.

صادقیان در اولین بار درسال1382    به مدت 4    ماه  و در نوبت دوم نیز درسال  1386   به مدت حدود3   ماه سرپرست شهرداری زیراب بوده است و پس از آن از سال 1386 لغایت 1392  در دوره سوم شوراها به مدت 6سال و4 ماه در جایگاه شهردار زیراب قرار داشت.

صادقیان همچنین در دوره چهارم شوراها نیزاز سال 1392 لغایت 1396 شهردار شهر ارطه بوده است.

وی در مجموع 127 ماه شهردار و سرپرست شهرداری بوده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار