\

106 قبضه انواع سلاح شکاری و جنگی غیرمجاز در خوزستان کشف شد

  • کد خبر: 2111102063
  • چاپ
  • انتشار: 15 ارديبهشت 1401 - 12:22

فرمانده انتظامی خوزستان از اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز خبر داد و گفت: در این طرح ۱۰۶ قبضه انواع سلاح شکاری و جنگی غیرمجاز در سطح استان کشف شد.


به گزارش استناد نیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سیدمحمد صالحی روز پنجشنبه با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با دارندگان سلاح غیر مجاز و عاملان تیراندازی در سطح استان اظهار داشت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان با همکاری سایر یگان‌های انتظامی استان، طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز را به مدت چهار روز در سطح استان به مرحله اجرا در آورد.
وی افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس با کار اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی ۹۲ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: در اجرای این طرح ۱۰۶ قبضه سلاح غیر مجاز، شامل ۳۸ قبضه سلاح جنگی، ۶۸ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و همچنین یک هزار و ۱۱۱ فشنگ کشف شد.
سردار صالحی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، گفت: امید است با تداوم این روند و برخورد قاطع دستگاه قضایی شاهد امنیت پایدار در سطح استان خوزستان باشیم.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار