جامعه کارگری دارای جایگاه ارزشمند و والایی است/در حوزه مدیریتی نیازمند تحولات اساسی هستیم\

جامعه کارگری دارای جایگاه ارزشمند و والایی است/در حوزه مدیریتی نیازمند تحولات اساسی هستیم

  • کد خبر: 2111102014
  • چاپ
  • انتشار: 10 ارديبهشت 1401 - 00:01

استاندار مازندران با اعلام اینکه جامعه کارگری دارای جایگاه ارزشمند و والایی است، گفت که این ارزش ها نه در حد شعار بلکه در عمل هم باید مسئولین تلاش خود را به کارگیری کنند،  تا مشکل جامعه کارگری حل شود.

 

به گزارش استناد نیوز، سید محمود حسینی پور شامگاه جمعه در مراسم تجلیل از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه استانی که در شهرک صنعتی کوهیخیل شرکت صنایع غذایی پردیس جویبار برگزار شد با بیان اینکه روز قدس روز تاریخی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، افزود: با ابتکار حضرت امام راحل ( ره) این روز به عنوان نماد بین المللی مقابله با رژیم صهونیستی، تبدیل به جبهه مقاومت شده است.

وی با اعلام اینکه شهرستان جویبار به شهر نام آوران و پایتخت کشتی جهان نام گذاری شده است، گفت: بیش از 20 نفر از نام آوران ورزشی استان مازندران در طول بعد از انقلاب و در مسابقات بین المللی، به تاسی از حضرت امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری در مقابل رژیم قرار نگرفتند  و از حق خود برای ارتقاء اسلام دفاع کردند.

استاندار مازندران با بیان اینکه یکی از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری بحث کارگری است، افزود: باتوجه به اینکه اسلام به کار ارزش بسیار بالایی داده است بنابراین این ارزش ها نه در حد شعار بلکه در عمل هم باید مسئولین تلاش خود را به کارگیری کنند ، تا مشکل جامعه کارگری حل شود.

حسیی پور با اشاره به اینکه با اتحاد و همدلی می توانیم بسیاری از مشکلات را حل و فصل کنیم، گفت: با پیگیری در حوزه  ملی و بخشی هم در سطح استانی می توانیم مشکلات کارگری را حل و فصل کنیم.

وی با اشاره به اینکه برای به سرانجام رسیدن کار نیازمتد یک فضای منطقی با مدیریت حرفه ای هستیم، افزود: ابتدا باید ضعف های مدیریتی را شناسایی کنیم چرا که در سطح استان شاهد این خلاها هستیم و اگر این ضعف ها برطرف شود، بسیاری از مشکلات، حل و فصل خواهد شد.

استاندار مازندران با بیان اینکه ریل مدیریت جامعه کارگری ما در بعضی از مقاطع دچار آسیب جدی شده است، گفت: متاسفانه این قطار از مسیر اصلی خود منحرف شده و باعث آسیب به جامعه کارکری شده است.

حسینی پور با اشاره به اینکه اقشار مختلف مردم با مشکل معیشتی دست و پنجه نرم می کنند گفت که بخش ممتازی از این آسیب ها بدلیل حضور مدیرانی است که به خوبی عمل نکرده اند بنابراین مدیران باید آسیب ها را شناسایی و دستگاه نظارتی هم به نظارت بپردازد.

وی در پایان با تاکید براینکه نظارت باید در طول مسیر باشد، گفت: در حوزه مدیریتی استان نیازمند تحولات اساسی هستیم.

در پایان این مراسم از کارگران گروه های کار و واحدهای نمونه استانی تجلیل به عمل آمد .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار