مجید فانی مدیرکل صمت مازندران شد / آغاز تحولی بزرگ با دانش و روحیه جهادی فانی\

مجید فانی مدیرکل صمت مازندران شد / آغاز تحولی بزرگ با دانش و روحیه جهادی فانی

  • کد خبر: 2111101972
  • چاپ
  • انتشار: 05 ارديبهشت 1401 - 20:13

طی حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت، مجید فانی به عنوان مدیرکل صمت استان مازندران منصوب شد.

به گزارش استناد نیوز، از سالیان گذشته صنایع و معادن استان مازندران با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند که تعطیلی بسیاری از کارخانجات استان و تعرضات معادن از جمله آن هاست، از این رو انتخاب فردی توانمند به عنوان مدیرکل صمت در این استان از حساسیت بالایی برخوردار بوده است.

 پس از بررسی های به عمل آمده و دریافت رزومه و مصاحبه با گزینه های متعدد در نهایت دکتر مجید فانی به عنوان سکان دار جدید صنعت، معدن و تجارت استان مازندران منصوب شد تا این کشتی را از دریای متلاطم به ساحل امن آرامش هدایت نماید.

مجید فانی فردی دانشگاهی دارای مدرک دکتری مدیریت بازرگانی و رئیس دانشگاه آزاد نور و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد بابل بوده که نائب رئیسی کمیسیون سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی و صنایع ایران و عضویت هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع مازندران را در کارنامه خود دارد.

با توجه به سوابق، روحیه جهادی و دانش مدیرکل جدید صمت مازندران و شناختی که از این حوزه دارد، می توان انتظار داشت شاهد تغییرات مثبتی در این اداره کل در جهت ایجاد آرامش، رفع مشکلات و دغدغه های موجود صنایع و معادن استان باشیم.

مراسم تودیع حسینقلی قوانلو که از سال 98 در این سمت قرار داشت و معارفه مجید فانی مدیرکل جدید صمت مازندران ساعت 17:30 روز سه شنبه در محل سالن اجتماعات اتاق بازرگانی استان برگزار خواهد شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار