خانم کلاهبردار در چالوس دستگیر شد\

خانم کلاهبردار در چالوس دستگیر شد

  • کد خبر: 2111101970
  • چاپ
  • انتشار: 05 ارديبهشت 1401 - 15:46

فرمانده نیروی انتظامی چالوس از دستگیری زن کلاهبردار با چهار فقره کلاهبرداری این شهرستان خبر داد.


به گزارش استناد نیوز، سرهنگ علی اکبر خسروی با بیان این مطلب، افزود: در پی وقوع چند فقره کلاهبرداری با فروش مال غیر و تشکیل پرونده در اداره آگاهی، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی گفت: ماموران با بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی یک زن کلاهبردار که با هویت جعلی، شناسنامه و کارت ملی متعلق به افراد غیر که عموما از افراد بی سواد و قشر ضعیف جامعه بودند با جلب اعتماد و بهانه دریافت وام قرض الحسنه برای آنان اقدام به کلاهبرداری از مر دم می‌کرد، شدند.
فرمانده نیروی انتظامی چالوس بیان کرد: متهم که مدارک هویتی جعلی و افراد غیر با تهیه قولنامه‌های جعلی خود را مالک آپارتمان و زمین معرفی و سپس اقدام به فروش آن می‌کرد در اقدامی غافلگیرانه و حین معامله در یکی از بنگاه‌های این شهرستان دستگیر شد.
سرهنگ خسروی از کشف تعدادی شناسنامه وکارت ملی متعلق به افراد غیر وتعداد سه برگ مبایعه نامه وقولنامه جعلی در بازرسی از متهم خبر داد و افزود: این کلاهبردار حرفه‌ای در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به چهار فقره کلاهبرداری در این شهرستان اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس با بیان اینکه افزود متهم با تشکیل پرونده و قرار قانونی مناسب از سوی مرجع قضایی روانه زندان شد به شهروندان توصیه کرد: در انجام هرگونه معاملات ملکی دقت لازم را داشته باشند و از اصالت مدارک اطمینان حاصل کنند وهمچنین از بنگاه‌های معتبر اقدام به خرید و فروش کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار