راه اندازی سامانه فروش اینترنتی کالاهای تنظیم بازار در 4 شهر مازندران\

راه اندازی سامانه فروش اینترنتی کالاهای تنظیم بازار در 4 شهر مازندران

  • کد خبر: 2111101964
  • چاپ
  • انتشار: 05 ارديبهشت 1401 - 13:25

سامانه فروش اینترنتی کالاهای تنظیم بازار از امروز دوشنبه در چهار شهرستان ساری ، قائمشهر ، سیمرغ و جویبار استان مازندران آغاز به کار کرده است.


به گزارش استناد نیوز ، این سامانه که با همکاری شرکت تعاون روستایی مازندران و شرکت دانش بنیان البرز افراز طبرستان راه اندازی شده ، به آدرس tanzimbazar.com قابل دسترسی است.
همزمان با افتتاح این سامانه ،یکی از خبرنگاران به عنوان نخستین مشتری با دانلود و نصب اپلیکیش و ثبت مشخصات هویتی و آدرس سکونتش ، خرید اینترنتی کالاهای تنظیم بازاری خود را انجام داد تا صحت فعالیت این سامانه توسط خبرنگاران راستی آزمایی شود.
طبق برنامه سازمان جهاد کشاورزی و تعاون روستایی مازندران در مرحله نخست راه اندازی این سامانه مردم شهرستان های ساری، قائمشهر ، سیمرغ و جویبار می توانند با ورود به این آدرس و دادن شماره تلفن همراه ،کد ملی و آدرس دقیق منزل سکونت از طریق خرید اینترنتی کالاهای اساسی تنظیم بازاری شامل مرغ و گوشت منجمد، تخم‌مرغ، شکر، روغن و برنج را با قیمت مصوب دولت به صورت رایگان درب منزل تحویل بگیرند.
مدیر تعاون روستایی استان مازندران با اظهار این که از امروز مردم این چهار شهرستان می توانند کالاهای اساسی تنظیم بازاری را بر اساس قیمت مصوب پس از خرید اینترنتی به صورت رایگان در درب منزل تحویل بگیرند ، افزود : در صورت استقبال شهروندان این سامانه برای دسترسی دیگر مردم شهرستان های استان برنامه ریزی و راه اندازی خواهد شد.
وی گفت : قیمت اعلامی برای همه شهرها یکسان است و نظارت کامل بر این سامانه نیز برای جلوگیری از هرگونه تضییع حق شهروندان از طریق سازمان تعاونی روستایی صورت می گیرد.
وی تصریح کرد: خرید از این سامانه هزینه‌ای بیش از نرخ مصوب برای شهروندان در بر ندارد ،یعنی افراد تنها باید قیمت نهایی کالا را بپردازند و جز آن هزینه‌ای پرداخت نمی‌ کنند. همچنین محدودیتی برای عرضه در این سامانه وجود ندارد، اما برای جلوگیری از احتکار و دلالی هر شخص سمهیه مصرف سالانه‌ای دارند که تنها بر اساس آن می‌تواند کالا بخرد و تمهیدات لازم برای جلوگیری از شکل گیری دلالی‌های جدید و احتکار از طریق این سامانه در نظر گرفته شده است.
مدیر شرکت تعاون روستایی مازندران بیان داشت : طبق مقررات مبتنی بر قرارداد با شرکت ، اگر سفارشات تا قبل از ساعت ۱۶ هر روز در سامانه ثبت شود، کالای مورد نظر در همان روز تحویل متقاضی می شود و اگر پس از ساعت ۱۶ ثبت شود ، سفارشات فردا تحویل خواهد شد.

 

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار