بخش خصوصی بیش از 18 هزار و 454 میلیارد ریال در بندرامیرآباد سرمایه گذاری کردند\

بخش خصوصی بیش از 18 هزار و 454 میلیارد ریال در بندرامیرآباد سرمایه گذاری کردند

  • کد خبر: 2111101953
  • چاپ
  • انتشار: 04 ارديبهشت 1401 - 15:46

مدیرکل بنادرودریانوردی امیرآباد از سرمایه گذاری ۱۸هزار و ۴۵۴ میلیارد ریالی بخش خصوصی تاکنون در بندرامیرآباد خبر داد .


به گزارش استناد نیوز، محمد علی اصل سعیدی پور با بیان این مطلب، افزود:پیگیری‌ها برای از سرگیری فعالیت طرح‌های راکد سرمایه گذاری و انعقاد طرح‌های متعدد سرمایه گذاری بخش خصوصی از بارزترین شاخصه‌های فعالیت سال‌های اخیر بندرامیرآباد در حوزه سرمایه گذاری بوده است.
وی گفت: با همکاری و همراهی همکاران و مدیران سازمان بنادر و دریانوردی تاکنون ۱۸ هزار و ۴۵۴ میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی در بندرامیرآباد صورت گرفت.
او ادامه داد: پیش بینی می‌شود امسال با رقابتی کردن فضای سرمایه گذاری ایده آل برای متقاضیان سرمایه گذاری و با تدوین برنامه ریزی‌های مناسب مطابق با شعار سال، هشت هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری جدید به آن اضافه شود.
او با اشاره به اینکه تنوع سرمایه گذاری به عنوان پیشران ایجاد تنوع کالا در بنادر، تأثیری مستقیم را در افزایش نرم تخلیه و بارگیری کالا و متعاقب آن در توسعه اقتصادی و اشتغال پایدار منطقه خواهد داشت گفت: سرمایه گذاری‌های بخش خصوصی در بندرامیرآباد در دو شاخه خدماتی، تولیدی و ارزش افزوده از قبیل احداث سیلو‌ها، انبار‌ها، مخازن روغن خوراکی و همچنین احداث کارخانه‌هایی همچون تولید خوراک دام و طیور، آرد، MDF، فولاد و گچ انجام می‌شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار