یک قلاده پلنگ در قائمشهر زنده گیری شد/ انتقال به حیات وحش سمسکنده\

یک قلاده پلنگ در قائمشهر زنده گیری شد/ انتقال به حیات وحش سمسکنده

  • کد خبر: 2111101947
  • چاپ
  • انتشار: 04 ارديبهشت 1401 - 11:56

ماموران یگان حفاظت محیط زیست قائمشهر باکمک نیروهای انتظامی و آتش نشانی یک قلاده پلنگ را زنده گیری و درحال انتقال به پناهگاه حیات وحش سمسکنده هستند.


به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران ، کورس ربیعی رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: امروز ساعت 5 صبح یک قلاده پلنگ نر درخیابان ساری قائم شهر مشاهده شد که باعث وحشت مردم شهر شده است.
وی بیان کرد:هنوز اطلاعات مشخصی از اینکه پلنگ به شهر ورود پیدا کرده یا اینکه تحت نگهداری شخصی بوده است ، در دست نیست .
ربیعی افزود: نیروهای انتظامی و آتش نشانی در خیابان های شهر در حالت آماده باش بودند،که پلنگ را زنده گیری کنند که درحین ماموریت یکی از ماموران نیروی انتظامی زخمی شد.
رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اضافه کرد: پلنگ وارد یکی ازخانه های مسکونی شد و در مسیر به یک مامور دیگر نیروی انتظامی حمله و او را زخمی کرد.
در ادامه وی اظهار کرد: درحین تعقیب نیروهای حفاظت محیط زیست ونیروی انتظامی پلنگ به سمت دیگر شهر فرار کرد و برای جلوگیری از وحشت بیشتر مردم ، یکی ازماموران به سمت پلنگ شلیک تا مانع از جراحت بیشتر به ماموران انتظامی شود.
در پایان وی گفت:با استفاده از تفنگ دارت بیهوشی پلنگ با موفقیت زنده گیری و در حال انتقال به پناهگاه حیات وحش سمسکنده جهت بررسی آزمایش بیومتریک است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار