واحد تلفنی رسیدگی به شکایات مردمی بانک ملی ایران راه اندازی شد\

واحد تلفنی رسیدگی به شکایات مردمی بانک ملی ایران راه اندازی شد

  • کد خبر: 2111101934
  • چاپ
  • انتشار: 01 ارديبهشت 1401 - 09:28

با هدف تكريم مشتريان و پاسخگويي حداكثري به سوالات و درخواست هاي مشتريان، بانک ملی ایران واحد تلفنی شکایات مردمی را راه اندازی کرد.


به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، از امروز مشتریان و مخاطبان این بانک می توانند ضمن تماس با مركز ارتباط مردمي با شماره 64140 – 021 علاوه بر دریافت خدمات معمول و نیز ارتباط با کارشناسان بانک، در صورت نیاز با فشردن كليد شماره (1) شکایات خود را ثبت کنند.
شکایات واصله پس از بررسی، در اسرع وقت رسیدگی و نتیجه آن اعلام خواهد شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

آخرین اخبار