تاکید شهردار جویبار به حل مشکلات مردم/ محور جویبار به کوهیخیل تا خرداد ۴ بانده می شود\

تاکید شهردار جویبار به حل مشکلات مردم/ محور جویبار به کوهیخیل تا خرداد ۴ بانده می شود

  • کد خبر: 2111101928
  • چاپ
  • انتشار: 31 فروردين 1401 - 12:17

شهردار جویبار از آسفالت محور جویبار به کوهیخیل با همکاری مشترک شهرداری جویبار، شهرداری کوهیخیل و اداره راهداری استان مازندران که بنام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مزین می شود، تا پایان خرداد ماه امسال خبر داد.

 

محمدحسین فقیه روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار  استناد نیوز ضمن تاکید به اهتمام شهرداری جویبار در رسیدگی به مشکلات مردم و اولویت های شهروندان، افزود:  شهرداری جویبار با در نظر گرفتن اعتبارات شهری بر خود وظیفه می‌داند نسبت به پاسخگویی به دغدغه ها و اولویت های شهروندان اقدام نماید

وی با اعلام اینکه آسفالت چهار بانده کردن مدخل شمالی محور جویبار به کوهیخیل یکی از پروژه های مهم این شهرداری است،گفت: آسفالت محور جویبار به کوهیخیل با همکاری شهرداری جویبار، شهرداری کوهیخیل و اداره راهداری استان مازندران تا پایان خردادماه امسال به بهره برداری می رسد.

شهردار جویبار با بیان اینکه  زیرسازی این محور  انجام شده است،افزود: بیش از 1.5 کیلومتر زیرسازی آسفالت محور جویبار به کوهیخیل انجام شده است.

وی میزان اعتبار صرف شده برای این پروژه را بیش از 8 میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام کرد.

فقیه در پایان داشتن خیابان های تمیز و آسفالت را حق شهروندان جویباری اعلام کرد و گفت: از همه ظرفیت ها و امکانات موجود در شهرداری برای زیباسازی و بهسازی شهر استفاده خواهد شد.

خبرنگار: مونا معینی کوچکسرائی 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار