۷۰ لیتر در ثانیه به ظرفیت آب آشامیدنی آمل اضافه شد/ تنش آبی در 47 شهر استان\
  • با بهره برداری از یک حلقه چاه:

۷۰ لیتر در ثانیه به ظرفیت آب آشامیدنی آمل اضافه شد/ تنش آبی در 47 شهر استان

  • کد خبر: 2111101925
  • چاپ
  • انتشار: 31 فروردين 1401 - 09:24

یک حلقه چاه با آبدهی ۷۰ لیتر در ثانیه با هدف تقویت و تامین آب آشامیدنی شهر آمل، با حضور مهندس بهزاد برارزاده مدیر عامل شرکت آبفا مازندران ، سید عباس حسینی فرماندار شهرستان آمل و جمعی از مدیران شهرستانی و خانواده معظم شهداء و مردم به بهره برداری رسید.


به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛ مدیر عامل شرکت ضمن قدردانی از تلاش کارکنان و زحمتکشان عرصه سقایی اظهار داشت: طرح آبرسانی به شهر آمل با هدف تقویت و تامین آب شرب سالم و بهداشتی با بهره مندی جمیعتی بالغ بر ۴۲۰۰ خانوار اجراء شد.
مهندس بهزاد برارزاده اعتبار هزینه شده برای این طرح را بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: برای اجرای طرح تقویت تامین آبرسانی به آمل عملیاتی شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه با آبدهی ۷۰ لیتر در ثانیه و اجرای خط انتقال آب به طول ۶۰۰ متر انجام شد.
وی در بخش دیگری از سخنانش از تنش آبی در ۴۷ شهر استان خبر داد و افزود: پیگیر جذب اعتبارات مناسب برای برطرف کردن مشکلات آبرسانی و کمبود آب در استان از شرکت مهندسی آبفا کشور هستیم .
وی با اشاره به عقب ماندگی مازندران در بخش فاضلاب اظهار داشت : درصدد جذب اعتبار برای اجرای طرح های فاضلاب از بانک توسعه اسلامی هستیم که در صورت تحقق شاهد رشد بسیار خوبی در بخش فاضلاب ۵ شهر استان از جمله آمل خواهیم بود.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران در پایان خواستار مساعدت و همکاری شورای اسلامی و شهرداری آمل در راستای اصلاح شبکه توزیع این شهر با توجه به فرسودگی لوله ها شد.
در ادامه فرماندار و رئیس شورای اسلامی شهر آمل طی سخنان کوتاهی ضمن قدردانی از تلاش مدیر عامل و کارکنان شرکت آب و فاضلاب مازندران در حل مشکلات آب آشامیدنی این شهر از رفع کمبود آب شرب بخش وسیعی از شهر آمل با وارد مدار شدن این چاه ابراز خرسندی کردند



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار