مردم فداکاری ارتش را در دوران کرونا فراموش نخواهند کرد\

مردم فداکاری ارتش را در دوران کرونا فراموش نخواهند کرد

  • کد خبر: 2111101906
  • چاپ
  • انتشار: 29 فروردين 1401 - 11:37

وزیر بهداشت، درمان و آموز پزشکی با اعلام اینکه روز ارتش یادآور حماسه آفرینی رزمندگان است، گفت: مردم حضور ارتش از ابتدای دوران همه گیری بیماری کرونا را از یاد نخواهند برد.


به گزارش استناد نیوز، بهرام عین اللهی دوشنبه به مناسبت روز ارتش (۲۹ فروردین) در توئیت خود نوشت: ملت از یاد نخواهد برد که ارتش جان بر کف جمهوری اسلامی ایران از ابتدای همه‌گیری کرونا، همانند همیشه‌های دشوار این سرزمین به ملت پیوست.
روز ارتش یادآور حماسه آفرینی رزمندگان
پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح نیز در پیامی به مناسبت روز ارتش گفت: ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یاد آور حماسه آفرینی رزمندگان غیوری است که جان خود را درسنگرهای امنیّت، استقلال و دفاع از تمامیت ارضی ایران اسلامی در طبق اخلاص نهادند و در این مسیر نورانی، شهیدانی والامقامی، را تقدیم کرده که هر یک بر تارک عالم می ‌درخشند را گرامی می داریم.
وی افزود: به راستی غیور مردان ارتش نه تنها در حماسه هشت سال دفاع مقدس بلکه در تمامی عرصه‌های خدمت به ملت بزرگ ایران اسلامی نظیر سیل، زلزله و شیوع ویروس منحوس کرونا همه و همه جلوه‌هایی از ایثار و جانفشانی و خدمت صادقانه به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی را ارائه نموده و درکنارمردم بودن را به نمایش گذاشتند.
اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات وعبادات در ماه ضیافت الهی، بر. خود لازم می دانم این روز بزرگ را به جنابعالی و جمیع فرماندهان و کارکنان ولایت مدار ارتش تبریک عرض نموده، و از خداوند متعال توفیقات روزافزونتان را در استمرار دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس امام راحل (ره)، تحت رهبری‌های حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از ایزد منان مسالت نمایم.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار