ارتش مایه امیدواری و دلگرمی مردم است\
  • رئیس مجلس ؛

ارتش مایه امیدواری و دلگرمی مردم است

  • کد خبر: 2111101904
  • چاپ
  • انتشار: 29 فروردين 1401 - 09:38

رییس مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه ارتش در تمام حوادث اعم از جنگ،سیل و زلزله و هر آنچه که امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیاندازد همواره مایه امیدواری و دلگرمی مردم بوده است گفت که در میدان‌های عمل ثابت شده است که ارتش به معنای حقیقی کلمه خود را فدای ملت کرده است .


به گزارش استناد نیوز ، محمد باقر قالیباف در نشست علنی امروز- دوشنبه ۲۹ فروردین ماه- مجلس شورای اسلامی در نطق آغازین خود با تبریک روز ارتش گفت: فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به تمام دلاوران نیروهای سه گانه ارتش، خانواده‌های معظم شهدای ارتش مقتدر و عموم مردم ایران اسلامی تبریک و تهنیت می گویم .
رییس مجلس شورای اسلامی بیان داشت:شعار ارتش فدای ملت، بیانگر حقیقت وجودی ارتش جمهوری اسلامی ایران و عشق و علاقه ارتشیان غیور به مردم و ایران عزیز است.
قالیباف با اشاره به حضور ارتش در تمام میادین مورد نیاز کشور گفت:ارتش در تمام حوادث اعم از جنگ،سیل و زلزله و هر آنچه که امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیاندازد همواره مایه امیدواری و دلگرمی مردم بوده است و در میدان‌های عمل ثابت شده است که ارتش به معنای حقیقی کلمه خود را فدای ملت کرده است .

وی اضافه کرد:درخشش ستاره های آسمان ایثار و فداکاری همچون شهدای گرانقدر شهید صیاد شیرازی، قرنی، فلاحی ،ستاری ،نامجو کشوری، بابایی، اقارب پرست، شیرودی یاسینی، فکوری آبشناسان و سایر شهدای رشید ارتش الگوی جاودانه برای تمامی دلسوزان این آب و خاک به خصوص فداکاران جان بر کف ارتش خواهد بود.
رییس مجلس افزود:از خداوند متعال برای شهدای ارتش علو و درجات و برای خانواده های شهدا اجر جزیل و برای تمامی پرسنل نیروهای سه گانه زمینی، دریایی و هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران توفیقات روز افزون را از مسئلت دارم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار