سفره افطاری ساده در امام زاده های شاخص قائمشهر\

سفره افطاری ساده در امام زاده های شاخص قائمشهر

  • کد خبر: 2111101856
  • چاپ
  • انتشار: 23 فروردين 1401 - 15:58

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر از سفره افطاری ساده در امام زاده های یوسف رضا و سیدملال این شهرستان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد که در حال برگزار شدن است.

علی فتحی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز با بیان اینکه طرح افطاری ساده با هدف نیت واقف در امام زاده های یوسف رضا و سیدملال در حال اجرا است، افزود: این طرح در امام زاده های  یوسف رضا و سیدملال به منظور میزبانی از مردم خداجو و روزه دار در چندین مرحله برگزار می شود.

وی با اعلام اینکه جزء و ترتیل خوانی قرآن کریم هم در امام زاده های شاخص سطح این شهرستان در حال انجام شدن است، گفت: همه ساله در این ایام به منظور ایجاد فضای معنوی خاص، محفل انس با قرآن برگزار می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر از توزیع بسته معیشتی بین نیازمندان در این ایام و در چند مرحله خبر داد.

فتحی با بیان اینکه  در ایام ماه مبارک رمضان حدود 400 بسته معیشتی بین نیازمندان سطح این شهرستان توزیع می شود، افزود: سال گذشته بیش از یکهزار و 250 بسته معیشتی بین نیازمندان سطح این شهرستان توزیع شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر در پایان با اشاره به اینکه در سال گذشته 6 وقف در این شهرستان ثبت شد، گفت: به همین منظور امسال 2 مراجعه کننده داشته ایم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار