شناسایی هشت واحد متخلف خبازی در جویبار/ شناسایی 27 تخلف صنفی\

شناسایی هشت واحد متخلف خبازی در جویبار/ شناسایی 27 تخلف صنفی

  • کد خبر: 2111101849
  • چاپ
  • انتشار: 23 فروردين 1401 - 07:42

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جویبار با اعلام اینکه از ابتدای امسال تاکنون هشت واحد خبازی متخلف در سطح این شهرستان شناسایی شده است، گفت: همچنین 27 مورد تخلف صنفی از ابتدای امسال تاکنون در سطح این شهرستان توسط بازرسان شناسایی شده است.

بهرام عبدالله پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز با بیان اینکه طرح تشدید نظارت بر کالاهای پرمصرف از ابتدای امسال آغاز و تا پایان تعطیلات عید فطر ادامه دارد، افزود: این طرح بنام سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی آغاز شده که هدف از این طرح صیانت از حقوق مصرف کنندگان است.

وی، گفت: نظارت بر بازار توسط تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت، غله، نیروی انتظامی، صنعت و معدن و اصناف در دو نوبت صبح و عصر و حتی در ایام تعطیل انجام می شود.

رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان جویبار با بیان اینکه سال گذشته از هشت هزار و 200 واحد صنفی بازدید به عمل آمد، افزود: طی بازرسی انجام شده و در سال گذشته 743 فقره پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

به گفته عبدالله پور ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده در این شهرستان حدود 60 میلیارد تومان بوده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون هم 700 مورد بازرسی از واحدهای صنفی به عمل آمده است، گفت: امسال هم 27 فقره پرونده تخلف به ارزش ریالی 135 میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جویبار با بیان اینکه همچنین از 154 واحد خبازی بازدید به عمل آمد، گفت: در این بازدید هم هشت فقره پرونده تخلف واحد خبازی به ارزش 18 میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

عبدالله پور از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه گران فروشی و تخلف، مراتب را با شماره تلفن 124 به صنعت و معدن گزارش دهند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جویبار در پایان با اشاره به اینکه این اداره در تامین کالاهای ضروری تنظیم بازار هیچ گونه دغدغه ای ندارد، گفت: برای توزیع اقلام ضروری از قبیل مرغ، گوشت، شکر، روغن و غیره این اداره در کنار جهاد کشاورزی، برای خدمت رسانی بهتر به مردم آماده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار