هدیه شهرداری ارطه برای شهروندان در آخرین ماه سال 1400 / افتتاح دو پروژه عمرانی\

هدیه شهرداری ارطه برای شهروندان در آخرین ماه سال 1400 / افتتاح دو پروژه عمرانی

  • کد خبر: 2111101848
  • چاپ
  • انتشار: 22 فروردين 1401 - 22:34

دو پروژه عمرانی به همراه آیین نوروزخوانی و استقبال از بهار، با حضور مهندس جواد مولایی قرا فرماندار شهرستان قائمشهر، دکتر حمید صالح زاده شهردارارطه، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولین شهرستانی و شهروندان ارطه برگزار شد.


به گزارش استناد نیوز، شهردار ارطه ضمن تشکر و سپاس از صبوری و شکیبایی مردم فهیم شهر ارطه، خاطر نشان کرد: احداث پارک محلی پیر تکیه به مساحت ۲۲۵ متر مربع با هزینه ای حدود ۲۳۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال ظرف مدت دو ماه به بهره برداری رسید.
دکتر حمید صالح زاده، پشتیبانی شورای اسلامی شهر ارطه از خادمین مردم در شهرداری را موجب دلگرمی و تسریع در اجرای پروژه های مختلف عمرانی و خدماتی در سطح شهر برشمرد و افزود: پروژه آسفالت معابر و خیابانهای سطح شهر به مساحت ۹۰۰۰ مترمربع با هزینه بالغ بر ۲۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال در مدت یک ماه اجرایی شد.
شهردار ارطه با بیان این مطلب که در نظام جمهوری اسلامی، مسئولین شانی جز خدمتگزاری به مردم ندارند، اظهار داشت: به خاطر همه کاستی هایی که در سطح شهر وجود دارد، از مردم فهیم، نجیب و مظلوم ارطه عذرخواهی نموده، امیدوارم در سال ۱۴۰۱ و در قرن جدید با همدلی مدیریت شهری و مشارکت شهروندان، گام های بلندتر و محکم تری برای رشد و آبادانی شهر ارطه برداریم.
دکتر صالح زاده در پایان از نمایندگان محترم مردم شریف در مجلس شورای اسلامی به جهت تامین قیر پروژه آسفالت معابر و خیابانهای سطح شهر و نیز حمایت و پشتیبانی اعضای شورای اسلامی شهر، قدردانی کرد.
شایان ذکر است، آیین سنتی نوروز خوانی و استقبال از بهار در سطح شهر ارطه به همت شهرداری، شورای اسلامی شهر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قائمشهر برگزار شد.

شهرداری ارطه

شهردرا ارطه



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار