سرپرست جدید معاونت منابع انسانی و تحقیقات آبفا مازندران معرفی شد\

سرپرست جدید معاونت منابع انسانی و تحقیقات آبفا مازندران معرفی شد

  • کد خبر: 2111101836
  • چاپ
  • انتشار: 16 فروردين 1401 - 08:29

طی حکمی از سوی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران، مهندس محمد کریمی به عنوان سرپرست جدید معاونت منابع انسانی و تحقیقات شرکت منصوب و معرفی شد.


به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران،در مراسم تودیع و معارفه معاونین سابق و جدید منابع انسانی و تحقیقات شرکت علی اصغر علیپور قائم مقام شرکت طی سخنانی ضمن قدردانی از تلاشهای سید احمد احمدی آزاد معاون سابق این معاونت اظهار داشت: امسال از سوی مقام معظم رهبری سال تولید،دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده و باید همه با همدلی بیشتر برای تحقق این شعار تلاش کنیم.
وی با اشاره به تلاشهای مجموعه معاونت منابع انسانی و تحقیقات شرکت پس از یکپارچه شدن شرکتهای آب و فاضلاب روستایی و شهری گفت: جمع آوری اطلاعات کارکنان و صدور احکام جدید بر ای پرسنل خانواده بزرگ شرکت کار سنگین و طاقت فرسایی بوده که با همت این معاونت به درستی انجام شد همچنین آزمون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی،ایثارگران و مراحل پذیرش این نیروها نیز با تلاش کارکنان این معاونت به خوبی صورت گرفت.
قائم مقام شرکت در خصوص سامانه GIS افزود: اتفاقات خوبی در این حوزه انجام شد و جزء دستگاههای اجرایی برتر استان در این زمینه به شمار می آِئیم و علاوه بر این در کارگروه GIS کشور نیز عضو هستیم
وی با اشاره به اقدامات حوزه نرم افزاری شرکت گفت: شرکت آب و فاضلاب مازندران در بخش سایبری با اجرای اقدامات مثبت و پیشرفتهای بسیار خوبی که صورت گرفته به عنوان اولین دستگاه برتر استان برگزیده شد.
در ادامه مهندس محمد کریمی ضمن قدردانی از اعتماد مدیر عامل شرکت گفت: طی ده روز آینده برنامه جدیدی برای معاونت منابع انسانی و تحقیقات شرکت ارائه خواهیم داد و در این راستا از نظرات و پیشنهادات سازنده تمامی همکاران شرکت نیز استقبال می کنیم.
در پایان ضمن قدردانی از زحمات سید احمد احمدی آزاد ، مهندس محمد کریمی طی حکمی از سوی مدیر عامل شرکت آبفا مازندران به عنوان سرپرست معاونت منابع انسانی و تحقیقات شرکت منصوب شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار