پروژه ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به کجا رسید؟\

پروژه ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به کجا رسید؟

  • کد خبر: 2111101831
  • چاپ
  • انتشار: 10 فروردين 1401 - 14:21

مشاور ارشد و دستیار ویژه استاندار مازندران و مدیر کل ورزش و جوانان طی بازدید از ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر درباره آخرین وضعیت تکمیل این پروژه توضیحاتی ارائه داده اند.

پیمانکار طبق زمان بندی متعهد به تکمیل ورزشگاه وطنی قائمشهر است

به گزارش استناد نیوز، مدیر کل ورزش و جوانان مازندران روز چهارشنبه در این بازدید، گفت: برای آنکه باشگاه نساجی بتواند بخشی از بازی هایش را در ورزشگاه شهدای ساری انجام دهد، بخشی از تجهیزات نور ورزشگاه وطنی قائمشهر را به شهدای ساری منتقل کرده ایم.

حسن رنگرز با اعلام اینکه بعد از سفر ریاست جمهوری به استان مازندران و تاکید استاندار مازندران اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه شهید وطنی قائمشهر تامین شده است، افزود: پیمانکار طبق جدول زمان بندی متعهد شد، تا در زمان مقرر کار را تحویل دهد.

 به گفته وی جدیت و تلاش پیمانکار برای به عمل رساندن این پروژه قابل لمس است.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به به اینکه به پیمانکار تاکید کرده ایم که در ضلع لاین مشخص کاشت چمن را با نگاه مهندسی و در زمان مفید انجام دهد، گفت: بعد از کاشت چمن در این ورزشگاه فاز سوم از قبیل تکمیل موتورخانه، تصفیه خانه، و غیره انجام خواهد شد.

رنگرز با تاکید براینکه امیدواریم ایرادات فنی در این ورزشگاه برطرف شود، گفت: امیدواریم که ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در تراز استاندارد ملی تکمیل و به بهره برداری برسد.

امیدواریم دقت و کیفیت فدای سرعت نشود

مشاور ارشد و دستیار ویژه استاندار مازندران در این بازدید با اعلام اینکه اقداماتی که در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر انجام می شود باید به سمع و نظر استاندار برسانیم، گفت: میخواهیم تابلو زمان بندی در این ورزشگاه نصب شود تا طبق دستور و زمان بندی چهار ماه ریاست جمهوری و استاندار مازندران این ورزشگاه آماده شود.

احمد ثلاثی افزود: اعتبارات لازم برای این ورزشگاه تامین شده و از این لحاظ مشکل خاصی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه ورزشگاه وطنی قائمشهر در مرکز شهر واقع شده و مردم عملیات اجرایی این پروژه را رصد می کنند، تصریح کرد: امیدواریم  10 روز زودتر از زمان بندی مشخص شده این طرح به اتمام برسد تا کام قائمشهری ها و مازندرانی ها با اتمام این پروژه شاد شود.

دستیار ویژه استاندار مازندران در پایان با تاکید براینکه امیدواریم که دقت و کیفیت در تکمیل این پروژه فدای سرعت نشود، گفت: در اتمام این پروژه کیفیت و دقت بسیار حائز اهمیت است.

پروژه وطنی قائمشهر بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

سرپرست فرمانداری قائمشهر در این بازدید با بیان اینکه تکمیل پروژه شهید وطنی قائمشهر مطالبه مردم و استاندار است، افزود: با دستور اکید استاندار مازندران همه روزه از این پروژه بازدید به عمل می آورم تا نسبت به روند پروژه مطلع شوم.

جواد مولایی قرا تاکید کرد: از پیمانکار وعده گرفته ام که با افزایش نیرو و شیفت بندی مناسب این پروژه را با دقت و در زمان معین به پایان برساند.

وی در پایان پیشرفت فیزیکی در این پروژه را بیش از 60 درصد اعلام کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار