بیش از 34 هزار نفر در آموزش و پرورش استخدام می شوند\

بیش از 34 هزار نفر در آموزش و پرورش استخدام می شوند

  • کد خبر: 2111101818
  • چاپ
  • انتشار: 08 فروردين 1401 - 08:27

معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش با اعلام اینکه در پانزدهم و شانزدهم اردیبهشت ماه امسال بیش از 500 هزار نفر در آزمون استخدامی شرکت می کنند، گفت که ۳۴ هزار و ۸۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش خواهند شد تا بخشی از کمبود‌ها با جذب نیروی انسانی جدید جبران شود.


به گزارش استناد نیوز ، احمدی لاشکی در حاشیه بازدید از مرکز استعداد‌های درخشان مازندران، در مورد جذب نیرو در آموزش و پرورش گفت: با دستور وزیرآموزش و پرورش و به منظور تأمین نیروی انسانی، طرح جامع ساماندهی نیروی انسانی در وزارت آموزش و پرورش امسال اجرایی می‌شود.
وی افزود: در اجرای این طرح جامع، در فرآیند آزمونی که پانزدهم و شانزدهم اردیبهشت ماه، با رقابت بیش از ۵۰۰ هزار نفر برگزار می‌شود، ۳۴ هزار و ۸۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش خواهند شد تا بخشی از کمبود‌ها با جذب نیروی انسانی جدید جبران شود.
معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در مرحله نخست تقریباً سه برابر ظرفیت جذب نیرو گزینش خواهیم کرد، گفت: از بین سه برابر ظرفیت ۳۴ هزار و ۸۰۰ نفر انتخاب و جذب آموزش و پرورش می‌شوند.
لاشکی تأکید کرد: ۲۵ هزار نفر نیز با تعهد دبیری از طریق کنکور سراسری برای دوره چهار ساله راهی دانشگاه فرهنگیان خواهند شد تا بخش دیگر نیروی انسانی هم از این طریق تأمین شود.
به گفته معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش؛ در شرایط کنونی برای کوتاه مدت با افزایش ساعت فعالیت معلمان شاغل در قالب اضافه‌کار و بهره‌گیری از نیرو‌های بازنشسته دارای ظرفیت‌های لازم، برای تکمیل و جبران نیروی انسانی آموزش و پرورش اقدام شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار