سوادکوهی ها در یک سال گذشته 655 میلیون تومان صدقه پرداخت کردند\

سوادکوهی ها در یک سال گذشته 655 میلیون تومان صدقه پرداخت کردند

  • کد خبر: 2111101817
  • چاپ
  • انتشار: 08 فروردين 1401 - 08:17

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سوادکوه از جمع آوری 655 میلیون تومانی صدقه در سال گذشته در سطح این شهرستان خبر داد.


به گزارش استناد نیوز، علیرضا عابدی فیروزجایی با اعلام این خبر، افزود : ترویج فرهنگ انفاق ، احسان و نیکوکاری یکی از برنامه های محوری این نهاد در جامعه می باشد .
ایشان تصریح کرد: در این شهرستان ۵۲۵۲ مشترک صندوق صدقات خانگی ،۸۸ صندوق بزرگ در اماکن ، ۱۹۱ صندوق صدقات معابر در سطح شهرستان برای پرداخت صدقه مردم خبر و نوعدوست شهرستان فعال می باشد .
عابدی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از راههای دریافت صدقه از نیکوکاران نصب لیبل یا الکترونیکی ( or ) توسط همکاران امور خیرین این نهاد می باشد که برای همه مشترکین فعال شهرستان نصب شده و مشترکین و خیرین می‌توانند از طریق گوشی همراه نسبت به پرداخت صدقه الکترونیکی و بدون واسطه اقدام کنند .
رییس اداره سوادکوه در پایان با اعلام اینکه در سال گذشته مبلغ ۶۵۵ میلیون تومان صدقه توسط مشترکین و نیکوکاران شهرستان به امداد شهرستان پرداخت گردید ، گفت که این مبالغ در سرفصلهای ، درمان ، معیشت ، فرهنگی ، عمرانی ، لوازم زندگی ، پوشاک ، وام قرض الحسنه ‌و ... بین نیازمندان توزیع گردید .
شایان ذکر است در شهرستان سوادکوه ۱۸۰۰ نفر تحت پوشش این نهاد بوده و از خدمات برخوردارند .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار