سالن همایش آبفا مازندران در ساری افتتاح شد/ آغاز عملیات اجرایی ۱۵ پروژه آبرسانی در هفته چهارم فروردین\

سالن همایش آبفا مازندران در ساری افتتاح شد/ آغاز عملیات اجرایی ۱۵ پروژه آبرسانی در هفته چهارم فروردین

  • کد خبر: 2111101814
  • چاپ
  • انتشار: 07 فروردين 1401 - 13:26

سالن همایش زنده یاد مهندس سعید قلی زاده با حضور مدیر عامل، قائم مقام ، معاونین ، مدیران و همکاران شرکت توسط خانواده آن مرحوم افتتاح شد.


به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران، در این همایش مهندس برارزاده ضمن خیر مقدم و تبریک سال جدید و نیز تقدیر از زحمات زنده یاد مهندس قلی زاده و تمجید از اخلاق مداری و اجرای دقیق وظایف خطیر وی اظهار داشت: ما رسم سقایی را از مولایمان حضرت ابوالفضل(ع) یادگرفتیم لذا حاضریم از خودمان بگذریم اما از وظیفه مان هرگز عدول نخواهیم کرد.
وی سال ۱۴۰۰ را سالی سخت و پر تنش خواند و گفت: در سالی که گذشت بیشترین دغدغه و مشکلات را داشتیم که با کمک و همدلی همکاران شرکت مرتفع و در کمترین زمان بسیاری از حوزه ها خوب مدیریت شد.
مهندس برارزاده با اشاره به شناسایی مشکلات شرکت در سال گذشته و طراحی کتابچه تنش آبی برای اولین بار در سطح کشور تصریح کرد: در حوزه تنش آبی با طراحی و ارائه این کتابچه به شرکت مهندسی آبفای کشور اعتباری ۵ میلیارد تومانی در سال ۹۹ به ۵۶ میلیارد تومان افزایش یافت و با پیگیریهای زیاد پروژه های بسیاری به اتمام رسید و پروژه های جدیدی نیز شروع شد.
وی با اشاره به تدوین برنامه های ۵ ساله و ۳۰ ساله در حوزه برنامه ریزی افزود: در بحث ماده ۲۳ و ۵۶ نیز توفیقات زیادی حاصل شد همچنین در حوزه خیرین و محرومیت زدایی اعتبارات خوبی تخصیص یافت که فقط در حوزه محرومیت زدایی ۳۳ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد و از این مبلغ ۱۲۸ میلیارد تومان جذب شده است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران از آغاز عملیات اجرایی ۱۵ پروژه آبرسانی درهفته چهارم فروردین امسال خبر داد و گفت: عملیات اجرایی ۱۹ مجتمع آبرسانی با ۱۲۸ روستا و ۳۵۰ روستای جدید نیز امسال شروع خواهد شد.
مهندس برارزاده با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی اظهار داشت: تمام کسانی که تابع ولایت هستند باید با سرلوحه قراردادن سال جدید و فرمایشات رهبر معظم انقلاب به میدان بیایند تا بتوانیم توانایی ها را به منصه ظهور و بروز برسانیم
در ادامه علیپور قائم مقام شرکت و مهندس خدابخش پور معاون بهره برداری و توسعه آب نیز طی سخنانی ضمن تبریک سال نو از زحمات همکاران شرکت در سال گذشته قدردانی و ابراز امیدواری کردند تمامی پرسنل شرکت در سالجاری پر تلاشتر از سال گذشته در راستای تحقق اهداف شرکت تلاش کنند
گفتنی است در ابتدای مراسم با حضور خانواده زنده یاد مهندس سعید قلی زاده سالن همایش شرکت افتتاح شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار