بیش از 8 هزار و 500 مسافر نوروزی در مراکز اقامتی سوادکوه اسکان یافتند\

بیش از 8 هزار و 500 مسافر نوروزی در مراکز اقامتی سوادکوه اسکان یافتند

  • کد خبر: 2111101811
  • چاپ
  • انتشار: 07 فروردين 1401 - 12:12

فرماندار شهرستان سوادکوه، گفت: از 28 اسفندماه سال گذشته تاکنون، بیش از هشت هزار و 500 مسافر و گردشگر نوروزی در مدارس، خانه مسافر، متل و محل های اقامتی این شهرستان اسکان یافتند.

عین الله طالبی روز یک شنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز با اشاره به تاکید استاندار مازندران مبنی بر هیچ مسافری در چادر یا بدون سرپناه نماند، افزود: طبق برنامه ریزی ها و هماهنگی های صورت گرفته؛مسجد های امام علی (ع) دمزنون و جواد الائمه (ع)، امام زاده ابوطالب و عبدالحق و همچنین 3 مدرسه با امکانات رفاهی برای اقامت گردشگران و مسافران نورزی  در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات اندیشیده شده برای رفاه حال مسافران است، گفت: همچنین به منظور رفاه حال مسافران یک هنرستان هم با امکانات رفاهی آماده و مهیا شده است.

فرماندار شهرستان سوادکوه  از اقامت بیش از هشت هزار و 500 مسافر و گردشگر نوروزی در مدارس، محل های اقامتی و خانه مسافر سطح این شهرستان خبر داد.

طالبی با بیان اینکه محور سوادکوه یکی از دروازه های ورودی از استان تهران به مازندران است، افزود: بر اساس آمار و از 29 اسفندماه سال گذشته تا امروز 161 هزار خودرو از ورودی محور سوادکوه، وارد استان مازندران شدند.

وی بیان کرد: همچنین در این مدت 83 هزار خودرو از این محور خارج شد.

طالبی با تاکید براینکه در هفته دوم تعطیلات نوروز ما شاهد حجم زیادی از ورد مسافر به این شهرستان خواهیم بود، گفت: تمامی ایستگاه ها برای خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران فعال شده اند.

فرماندار شهرستان سوادکوه در پایان با اشاره به اینکه 6 تیم بازرسی بر بازار و نانوایی های سطح این شهرستان نظارت دارند، گفت: همچنین با هماهنگی های صورت گرفته توسط دستگاه های خدمات رسان، پاکسازی معابر و ایمن سازی جاده ای در سطح این شهرستان انجام شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار