کارخانه نساجی مازندران برای اشتغالزایی جوانان احیاء می شود/ خدمت بی منت به مردم را سرلوحه کارتان قرار دهید\
  • استاندار مازندران؛

کارخانه نساجی مازندران برای اشتغالزایی جوانان احیاء می شود/ خدمت بی منت به مردم را سرلوحه کارتان قرار دهید

  • کد خبر: 2111101803
  • چاپ
  • انتشار: 24 اسفند 1400 - 21:12

استاندار مازندران با بیان اینکه صنعت نساجی مازندران به سمت منحرف رفت و موجب شد تا نابود شود، گفت: تمام تلاش خود را به کار میگیریم تا ظرفیت این کارخانه تا جایی که قابلیت بهره برداری برای جوانان داشته باشد، احیاء شود.

به گزارش استناد نیوز، سید محمود حسینی پور شامگاه سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان قائمشهر، با بیان اینکه شهرستان قائمشهر به لحاظ صنعتی صاحب یک کارخانه است، افزود: متاسفانه این کارخانه هم اکون وضعیت مطلوبی ندارد.

وی با اعلام اینکه در تلاش هستیم تا این کارخانه به وضعیت مطلوب بازگردد، گفت: تلاش می کنیم تا ظرفیت این کارخانه را تا جایی که قابلیت بهره برداری برای جوانان داشته باشد، احیاء کنیم.

استاندار مازندران مسئولیت پذیری را نیاز به داشتن نگاه مهدویت دانست و ادامه داد: در حکمرانی اسلامی پذیرش مسئولیت یعنی پذیرفتن انتظار است و اگر نگاه و نیت خارج از این باشد، در زمره سربازان امام زمان (عج ) قرار نخواهد گرفت.

حسینی پور جایگاه فرماندار در هر شهرستان را به عنوان یکی از فرماندهان ارشد دوره انتظار مهدویت اعلام کرد و افزود: جایگاه فرماندار کم نیست همچنین این مسئولیت در دوره انتظار بسیار سنگین است .

وی با اعلام اینکه امام راحل (ره) در این دنیا کار بزرگی انجام داده است، گفت : امام راحل ( ره ) و شهدا پرچم مهدویت را برافراشتند و ما هم امروزه به عنوان وارث این خط مهدویت هستیم بنابراین باید بدانید که جایگاه مسئول در نظام اسلامی، جایگاه والایی است.

استاندار مازندران با تاکید بر فرماندار شهرستان قائمشهر، گفت که از امروز مسئولیت سنگینی برعهده شما در سطح این شهرستان است بنابراین باید خدمت بی منت به مردم، وفاق و همدلی را سرلوحه کاری خود قرار دهد.

حسینی پور با بیان اینکه سیاست ‌زدگی موجب عقب ماندگی امور مردم می‌شود، افزود: در وفاق و همگرایی رشد و توسعه اتفاق خواهد افتاد و اگر محقق شود رشد همه بخش‌ها محقق خواهد شد.

استاندار مازندران در پایان با اعلام اینکه در حوزه ورزشی جوانان قائمشهری موفق شدند تا پرچم مازندران را در عرصه های ورزشی بالا ببرند،گفت که تیم نساجی مازندران یک ظرفیت بزرگ و عظیمی است به طوری که رییس جمهور در سفر به مازندران امکانات خوبی را به لحاظ بودجه ای برای این ورزشگاه در نظر گرفته است.

در این مراسم از زحمات یحیی یوسف پور قدردانی و جواد مولایی قرا به عنوان سرپرست فرمانداری قائمشهر معرفی شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار