مولایی سرپرست فرمانداری قائمشهر شد\

مولایی سرپرست فرمانداری قائمشهر شد

  • کد خبر: 2111101802
  • چاپ
  • انتشار: 24 اسفند 1400 - 19:33

مراسم معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان قائمشهر روز سه شنبه با حضور استاندار مازندران، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و مسئولین شهرستانی و استانی در سالن اجتماعات شهرداری قائمشهر برگزار شد.

به گزارش استناد نیوز، در این مراسم جواد مولایی قرا به عنوان سرپرست جدید فرمانداری قائمشهر معرفی و از زحمات یحیی یوسف پور قدردانی شد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان قائمشهر روز سه شنبه در این مراسم از اقدامات فرماندار سابق این شهرستان که صبر بالایی در پاسخ دهی به ارباب رجوع داشت، تقدیر و تشکر کرد.

آیت الله علی معلمی اصل و مایه نجات را تمسک به ولایت اعلام کرد و گفت: اگر در طی 43 سال دولتمردان ما مصداق ولایت را حفظ می کردند، قطعا شرایط امروز ما بهتر بوده است.

وی تاکید کرد: هم اکنون با هوشیاری و بصیرت شرایطی مهیا شده است تا همه دستگاه های اجرایی در سایه التزام به ولایت به کار خود ادامه دهند.

فرماندار سابق شهرستان قائمشهر در این مراسم با بیان اینکه در ارزیابی سال گذشته این فرمانداری رتبه چهارم استان را کسب کرده است، گفت: بیش از 600 مجوز کشت لیموترش به روش گلخانه ای به بهره برداران این شهرستان ارائه شده است.

یحیی یوسف پور میزان اعتبار تخصیص شده برای این میزان کشت لیموترش را  حدود 140 میلیارد تومان از اعتبارات ستاد فرمان اجرایی حضرت امام (ره) و صندوق کارآفرینی امید اعلام کرد.

فرماندار سابق شهرستان قائمشهر در پایان گفت که متاسفانه از ابتدای بیماری ابتلا به کووید 19 تاکنون حدود یکهزار و 300 نفر از شهروندان این شهرستان، براثر این بیماری جان باختند.

در سوابق مهندس مولایی قرا بخشداری بخش مرکزی قائمشهر، بخشداری اسبق بخش دهفری فریدونکنار و معاون عمرانی فرماندار فریدونکنار دیده می شود.

پیش از این یحیی یوسف پور از سال ۹۸ عهده دار این مسئولیت بود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار