114 گشت پلیس راه، عید نوروز بر جاده های مازندران نظارت دارند\

114 گشت پلیس راه، عید نوروز بر جاده های مازندران نظارت دارند

  • کد خبر: 2111101799
  • چاپ
  • انتشار: 24 اسفند 1400 - 12:24

جانشین فرمانده نیروی انتظامی مازندران به حضور ۱۱۴ واحد گشت شبانه روزی پلیس راه با ۴۰۰ نیرو در راه های اصلی و فرعی استان مازندران طی طرح نوروزی اشاره کرد و گفت : با توجه به وجود بیش از ۳۵۰ کیلومتر راه کوهستانی و ۱۴ گردنه خطرناک و برف گیر همه مسافران باید مقررات راهنمایی و رانندگی را به درستی رعایت کنند.


به گزارش استناد نیوز، اکیپ های گشت ترافیکی و امداد و نجات پیش از عزیمت به جاده ها اقدام به برگزاری رزمایش در سطح شهر ساری کردند.
طرح نوروزی ترافیکی و انتظامی و امداد و نجات مازندران تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه دارد.
جانشین فرمانده انتظامی مازندران صبح امروز در رزمایش گشت های نوروزی مهم ترین هدف طرح نوروزی را کاهش تلفات و مصدومیت ناشی از تصادفات احتمالی برشمرد و گفت: بر اساس دستور مقام معظم رهبری ، مرگ و میر ها در تصادفات جاده ای باید به صفر برسد و این ماموریت خطیر ناجا است.
سرهنگ موسی حسینی با تاکید بر این که به طور یقین طبق پیش بینی ها امسال با حجم زیادی از تردد خودرویی از حضور گردشگران ومسافران پس از دو سال محدودیت و ممنوعیت سفر ناشی از کرونا در جاده های اصلی و فرعی استان مواجه خواهیم بود، افزود : همواره مازندران در تعطیلات نوروز به لحاظ تردد در بین استان های کشور رتبه های اول تا سوم را دارد و این نشان می دهد باید خدمات ترافیکی در نوروز در جاده های اصلی استان با همکاری و دقت بیشتری انجام شود.
وی به آمادگی کامل پلیس و همه نیروهای امداد و نجات دستگاه های اجرایی مازندران اشاره کرد و ادامه داد: گستردگی استان و وجود راه های اصلی و فرعی و این که در بهار مازندران همه نقاط استان جلوه های خاصی برای حضور مسافان و گردشگران دارد، سبب شده است تا ماموریت حضور پلیس و یگان های امداد و نجات در جای جای استان سنگین تر شود.
جانشین فرماندهی انتظامی مازندران نسبت به همکاری کامل شهروندان در رعایت قوانین ومقررات راهنمایی و انتظامی ابراز امیدواری کرد و گفت: سهم هر یک از دستگاه های اجرایی در تعطیلات نوروزی برای ارائه خدمات مطلوب و مورد رضایت مردم مشخص است و باید با تمام تلاش و امکانات و تجهیزاتشان را به کار بگیرند.
سرهنگ حسینی به حضور ۱۱۴ واحد گشت شبانه روزی پلیس راه با ۴۰۰ نیرو در راه های اصلی و فرعی استان مازندران طی طرح نوروزی اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به وجود بیش از ۳۵۰ کیلومتر راه کوهستانی و ۱۴ گردنه خطرناک و برف گیر همه مسافران باید مقررات راهنمایی و رانندگی را به درستی رعایت کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار