جاده سلامت درون شهری قائمشهر افتتاح شد\
  • با حضور وزیر آموزش و پرورش؛

جاده سلامت درون شهری قائمشهر افتتاح شد

  • کد خبر: 2111101793
  • چاپ
  • انتشار: 21 اسفند 1400 - 09:53

جاده سلامت درون شهری با حضور دکتر یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، مهندس یوسف پور فرماندار، مهندس کاظم علی پور شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران و روسای ادارات ، اصحاب رسانه و جمعی از شهروندان شریف قائمشهر افتتاح شد .


به گزارش استناد نیوز، دکتر نوری ضمن بازدید از ست های ورزشی و پارک بازی کودکان و غرفه های ایجاد شده در کنار جاده سلامت به گفتگو با غرفه داران پرداختند.
در این افتتاحیه بسیاری از شهروندان ضمن خوشامدگویی به وزیر آموزش و پرورش از ایجاد محیط زیبا، شاد و مفرح توسط شهرداری قائمشهر تقدیر و تشکر به عمل آوردند.
رئیس شورای شهر قائمشهر در این آئین افزود: جاده سلامت و کنارگذر کارخانه نساجی شماره ۲ با مصوبه شورای اسلامی دوره پنجم و ششم که در دوره ششم عملیات اجرایی آن آغاز شده بود اکنون با همت شهردار قائمشهر به مرحله بهره برداری رسید.
احسان اسماعیلی نجار گفت: این طرح با اعتباری حدود 10 میلیارد و 700 میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.
وی با اعلام اینکه احداث جدول کاری و رنگ آمیزی حدود یکهزار و 500 متر انجام شده است، گفت: در این طرح پیاده روسازی 700 متر به عرض 3.5 متر انجام شده است.
رئیس شورای شهر قائمشهر هزینه برای اجرای روکش آسفالت را 1.8 دهم میلیارد تومان اعلام کرد.
اسماعیلی در پایان با بیان اینکه برای اولین بار در قائمشهر بتن دکوراتیو رنگی ایجاد شده است، گفت: همچنین به منظور تامین روشنایی مسیر 33 اصله دکوراتیو نصب شده است.

شهرداری
لازم به ذکر است شهرداری قائمشهر جهت رفاه حال شهروندان عزیز در این پروژه اقدام به نصب مبلمان شهری، ساخت جاده سلامت، ساخت ۹ باب آلاچیق، نصب ست های ورزشی در طول مسیر، ساخت یک واحد رستوران ، پارک‌های بازی کودکان در ۳ نقطه، خرید تعداد ۱۵ دستگاه دوچرخه سه و چهار نفره وساخت جاده‌ ای ایمن جهت دوچرخه سواری کودکان و بزرگسالان، ایجاد فضای سبزی زیبا و دلنشین، طراحی و رنگ آمیزی دیوارنگاره‌های چشم‌نواز، خرید و نصب سیستم صوتی در طول مسیر جاده سلامت جهت پخش موسیقی و ایجاد فضایی مفرح و نصب تیرهای دکوراتیو جهت روشنایی مسیر نموده است.

شهردرای

شهرداری



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار