رئیس جمهور دست پر به مازندران سفر می کند/ اعتبار 16 هزار میلیارد تومانی\

رئیس جمهور دست پر به مازندران سفر می کند/ اعتبار 16 هزار میلیارد تومانی

  • کد خبر: 2111101785
  • چاپ
  • انتشار: 18 اسفند 1400 - 15:23

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اعلام این‌که آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور روز جمعه در هفدهمین سفر استانی دست پُر به مازندران سفر می‌کند ، گفت که تاکنون حدود ۱۶ هزار میلیارد تومان اعتبار سفر برای توسعه مازندران تصویب شده است.


به گزارش استناد نیوز و به نقل از ایرنا، روح الله سلگی روز چهارشنبه، افزود: در نشست‌های تخصصی که از روزهای گذشته با مسوولان نهاد ریاست جمهوری و وزراتخانه‌های مختلف برگزار کردیم، حدود ۱۶ هزار میلیارد تومان اعتبار در حوزه‌های مختلف برای سفر استانی رئیس جمهور به مازندران تصویب شده است.
وی با اظهار این که مبلغ مصوب قابلیت افزایش دارد،گفت : طبق بررسی‌های انجام شده در زمان حاضر مازندران در مقایسه با سایر استان‌هایی که مصوبات اعتباری پیش از سفر استانی رئیس جمهور را تجربه کردند، بیشترین اعتبارات مصوب را دریافت کرده است.
معاون استاندار مازندران اظهار داشت : نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی و همچنین مدیران شهرستانی از اعتبارات در نظر گرفته شده در سفر استانی رئیس جمهور به مازندران رضایت دارند که این امر نشانگر آن است که بخوبی مشکلات استان شناسایی و برای تامین اعتبار به مسوولان ملی معرفی شده است.
وی افزود : به طور حتم در هفدهمین سفر استانی رئیس جمهور که مقصدش مازندران است ، پیگیری‌های لازم در ارتباط با مشکلات اصلی توسعه ای استان از جمله در زمینه پسماند و زباله، راه‌های ارتباطی و محیط زیست انجام خواهد شد.
سفر رئیس جمهور و هیات دولت سیزدهم به مازندران طبق برنامه اعلام شده از سوی استانداری روز جمعه هفته جاری انجام می شود.
آیت الله رئیسی پیش از این به ۱۶ استان کشور شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر، گیلان و گلستان سفر کرده است.
شانزدهمین مقصد سفر رییس جمهور و هیات دولت استان گلستان بود که جمعه هفته گذشته انجام شد و مازندران هم هفدهمین مقصد سفر استانی آیت الله رییسی انتخاب شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار