طرح نظارتی بر بازار در مازندران آغاز شد/ شهروندان هرگونه گرانفروشی را اطلاع دهند\

طرح نظارتی بر بازار در مازندران آغاز شد/ شهروندان هرگونه گرانفروشی را اطلاع دهند

  • کد خبر: 2111101770
  • چاپ
  • انتشار: 11 اسفند 1400 - 10:33

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از طرح نظارتی نوروز 1401 به جهت رصد و پایش بازار و جلوگیری از هرگونه سوء استفاده های احتمالی از روز گذشته خبر داد.


به گزارش استناد نیوز و به نقل روابط عمومی؛ مهندس حسینقلی قوانلو روز چهارشنبه با اعلام این خبر گفت: طرح نظارتی نوروز 1401 به جهت رصد و پایش بازار و جلوگیری از هر گونه سوء استفاده های احتمالی از روز گذشته در سراسر استان آغاز شده است.
او اعلام داشت: در این طرح از ظرفیت بازرسان سازمان صمت، بسیج اصناف، بازرسان اتاق های اصناف استفاده و با متخلفین برخورد خواهد شد.
وی در ادامه اظهار داشت: اولویت نظارت در این ایام بر انواع کالاها و بالاخص کالاهای پر تقاضا از قبیل پوشاک، کفش، شیرینی و آجیل، میوه و گوشت، برنج، لبنیات، نان و بخش های خدماتی بر روی شرکت های مسافربری، اماکن تفریحی، رستوران ها، واحد های اقامتی و ... خواهد بود.
مهندس قوانلو در پایان ضمن درخواست از واحدهای صنفی جهت رعایت قوانین نظام صنفی و دستور العمل بهداشتی از عموم شهروندان استان مازندران تقاضا کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، احتکار، تقلب و ... مراتب را به سامانه www.124 ir و یا با تلفن 124 اعلام نمایند



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار