آغاز عملیات اجرایی محور جویبار به گیلخواران\

آغاز عملیات اجرایی محور جویبار به گیلخواران

  • کد خبر: 2111101756
  • چاپ
  • انتشار: 23 بهمن 1400 - 16:33

بخشدار مرکزی جویبار گفت: کریدور جویبار به گیلخواران توسط اداره راهداری آغاز و عملیات اجرایی آن تا پایان سال به اتمام می رسد.

محمد مدانلو در گفتگو با استناد نیوز یکی از دغدغه‌های مردم جویبار را کریدور جویباربه بخش گیلخواران بیان کرد و گفت: این کریدور یکی از راه‌های محوری از بیکار آئیش به روستاهای سید زین العابدین و آستانه سر است که ۱۰ سالی است به حال خود رها شده بود.
وی با اشاره به اینکه ۳۰ درصد این پروژه د ر سال‌های گذشته انجام شده بود، افزود: اکنون با همت راهداری فاز نهایی این پروژه با اجرای عملیات روکش آسفالت و مرمت آن آغاز شده است .
بخشدار مرکزی جویبار اعتبار اجرایی این طرح را ۲ میلیارد تومان بیان کردوگفت: طول این محور ۳ کیلومتر بوده و با اجرای آن راه دسترسی مردم جویبار به دریای چپکرود کوتاه‌تر می شود.
مدانلو در ادامه با بیان اینکه تنها اجرای عملیات مسیر ورودی این طرح باقی مانده است، خاطر نشان کرد: از شورای شهر و شهرداری جویبار، شورا و دهیاری روستاهای آستانه سر و سید زین العابدین انتظار داریم تا هر چه سریعتر عملیات اجرایی مسیر ورودی این پروژه را آغاز، تا این طرح هر چه سریعتر به اتمام برسد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار