افتتاح باجه پست بانک روستایی در بیزیکی از بخش مرکزی جویبار\

افتتاح باجه پست بانک روستایی در بیزیکی از بخش مرکزی جویبار

  • کد خبر: 2111101752
  • چاپ
  • انتشار: 20 بهمن 1400 - 14:51

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر باجه پست بانک روستایی روز چهارشنبه با حضور بخشدار مرکزی، رئیس پست بانک جویبار، دهیار  و رئیس شورای روستای بیزیکی، اهالی محل و مسئولین استانی و شهرستانی در روستای بیزیکی از بخش مرکزی جویبار افتتاح شد.

به گزارش استناد نیوز، رئیس باجه روستای بیزیکی در این مراسم با بیان اینکه این طرح با هزینه ای بالغ بر 150 میلیون تومان به بهره برداری رسیده است، گفت: با اجرای این طرح 2 نفر به صورت مستقیم مشغول به فعالیت شدند.

پژمان عسکری بیزیکی از بخشدار مرکزی خواست تا دهیاری ها و شوراهای روستاهای هم جوار را برای  افتتاح حساب به این پست بانک مجاب کند.

بخشدار مرکزی جویبار در این مراسم با بیان اینکه در طی 2 سال گذشته 35 نفر از اهالی روستای بیزیکی تسهیلات اشتغالزایی دریافت کرده اند، افزود: بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون تومان تسهیلات به طرح های اشتغال روستایی در بیزیکی پرداخت شده است.

محمد مدانلو در پایان با اعلام اینکه در طی 2 سال با حمایت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) 102 شغل برای پنج روستای بخش مرکزی ایجاد شده است، گفت: برای این طرح ها 63 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

افتتاحیه

افتتاحیه



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار