کارگاه کارآموزی جوارکارگاهی دفتر نمایندگی کرمان موتور و مدیران خودرو در قائمشهر افتتاح شد\

کارگاه کارآموزی جوارکارگاهی دفتر نمایندگی کرمان موتور و مدیران خودرو در قائمشهر افتتاح شد

  • کد خبر: 2111101749
  • چاپ
  • انتشار: 19 بهمن 1400 - 16:53

کارگاه کارآموزی جوارکارگاهی دفتر نمایندگی کرمان موتور  و مدیران خودرو با حضور فرماندار قائمشهر، رئیس فنی و حرفه ای شهرستان قائمشهر و مسئولین شهرستانی در این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش استناد نیوز،مدیر نمایندگی های  گروه خودرویی پهلوان  با بیان اینکه این مجموعه در سال 91  در زمینه های فروش و خدمات پس از فروش محصولات گروه مدیران خودرو ( ام وی ام و چری) آغاز به فعالیت کرده است، افزود: همچنین باتوجه به نیاز دیگر این شهرستان، یک نمایندگی خودرویی دیگر بنام فروش و خدمات پس از فروش کرمان موتور را در سال 94 دریافت و شروع به فعالیت کرده ام.

جمشید پهلوان، گفت: خوشبختانه با حمایت مسئولین و مشتریان در این مجموعه 30 نفر به صورت مستقیم و 20 نفر هم به صورت غیر مستقیم با اخذ رتبه یک خدمات پس از فروش، مشغول به فعالیت شدند.

وی به نیازسنجی های که توسط کارشناسان صورت گرفت اشاره کرد و ادامه داد: بعد از نیاز سنجی به این نتیجه رسیده ایم که با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی متاسفانه این منطقه دارای نیروی های متخصص نمی باشد و شرکت مادر هم هر چه آموزش های لازم را ارائه دهد، قادر نخواهد بود پاسخگوی  نیازهای مردمی باشد.

مدیر نمایندگی های گروه خودرویی پهلوان به جلسه ای که با حضور رئیس آموزش فنی و حرفه ای قائمشهر برگزار شد اشاره کرد و گفت: این جلسه به منظور رفع عدم آموزش  نیروهای متخصص منطقه برگزار شد. در این جلسه رئیس فنی و حرفه ای قائمشهر ایجاد مرکز کارآموزی جوارکارگاهی را پیشنهاد داد تا بتوانیم با ایجاد این مرکز و افزایش زنجیره آموزش در بین افراد آموزش دیده، آنان را در جهت اشتغال در این مجموعه استخدام و همچنین گروه های ماهر و کاربلد را وارد بازار کار کنیم .

پهلوان ، بیان کرد: امیدواریم در این مجموعه با حضور اساتید ماهر و باتجربه بتوانیم آموزش های لازم را در بخش های مکانیک خودرو، تعمیرات خودرو، آموزش و تعمیر گیربکس های خودرویی، گیربکس اتومات، برق خودرو و غیره را ارائه دهیم.

وی در پایان، گفت: در  این مجموعه مشاوره و بازاریابی در امر تخصص فروش خودرو را برای داوطلبان و افرادی که از طرف فنی و حرفه ای معرفی  شوند را خواهیم داشت.

صفحه اینستاگرام این مجموعه: pahlavan_khodro

افتتاحیه



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار