یکهزار و 400 متر آسفالت روستای آزادبن در جویبار انجام شد/ درمانگاه طالش محله پهناب به نوار قلب جدید مجهز شد\

یکهزار و 400 متر آسفالت روستای آزادبن در جویبار انجام شد/ درمانگاه طالش محله پهناب به نوار قلب جدید مجهز شد

  • کد خبر: 2111101748
  • چاپ
  • انتشار: 19 بهمن 1400 - 07:32

دهیار روستای آزاد بن پهناب از بخش مرکزی جویبار با بیان اینکه تاکنون یکهزار و 400 متر آسفالت در سطح این روستا انجام شده است، گفت: برای فاز سوم 350 متر آسفالت در سطح این روستا در نظر گرفته شده است.

همت ذبیحی آزاد بنی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز با بیان اینکه 17 سال دهیار روستای آزادبن هستم، افزود: در طی این سالها طرح های زیادی در سطح این روستا انجام شده است.

وی با اعلام اینکه تاکنون یکهزار و 400 متر آسفالت در سطح این روستا انجام شده است، گفت: تاکنون آسفالت در 2 فاز انجام و هم اکنون در حال اجرای فاز سوم هستیم که مقرر گردید تا در این فاز هم  350 متر آسفالت انجام شود.

دهیار روستای آزادبن با اشاره به اینکه با هماهنگی های صورت گرفته توسط بنیاد مسکن شهرستان پیمانکار برای این طرح در نظر گرفته شده است ، افزود: هم اکنون این طرح در حال اجرای جوی و جدول قرار گرفته است که با بهره برداری از این پروژه تنها اجرای طرح هادی در کوچه های سطح این روستا باقی می ماند که ان شاالله تا سال آینده آغاز خواهد شد.

ذبیحی به خرابی دستگاه نوار قلب در درمانگاه روستای طالش محله پهناب اشاره ای کرد و گفت: به محض مطلع شدن از خرابی این دستگاه و با هماهنگی های صورت گرفته توسط خیرین و شورا نسبت به خرید  دستگاه نوار قلب جدید اقدام کرده ایم.

دهیار روستای آزاد بن در پایان با اعلام اینکه نوار قلب درمانگاه روستای طالش محله پهناب با اعتباری بیش از 30 میلیون تومان به بهره برداری رسیده است، گفت: این طرح با حضور فرمانده سپاه شهرستان جویبار، برادران سپاهی و مسئولین به بهره برداری رسیده است.

دهیار روستای ازاد بن



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار