انتظار 9 ساله به سر رسید/ پل سردار سلیمانی در جویبار به بهره برداری رسید\

انتظار 9 ساله به سر رسید/ پل سردار سلیمانی در جویبار به بهره برداری رسید

  • کد خبر: 2111101744
  • چاپ
  • انتشار: 18 بهمن 1400 - 20:20

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر پل حاج قاسم سلیمانی (سیکاپل) روز دوشنبه با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران، فرماندار جویبار، بخشدار مرکزی، مسئولین شهرستانی و استانی به بهره برداری رسید.

به گزارش استناد نیوز، بخشدار مرکزی جویبار با بیان اینکه بعد از سیلاب سال ۱۳۹۰ بخشی از پل قدیمی سیکاپل جویبار که مربوط به دوره قاجاریه بوده تخریب شده بود، افزود: به دلیل آن که این پل تنها راه دسترسی 30 روستا با مرکز شهرستان جویبار بود ، به محض تخریب مسوولان محلی نسبت به ساخت پل آبنما اقدام کردند تا راه دسترسی روستائیان به شهر سریع تر انجام شود.
محمد مدانلو با اعلام اینکه ساخت پل جدید در کنار پل تاریخی در سال ۱۳۹۱ آغاز شد، گفت: عملیات اجرایی ساخت این پل در سال ۱۳۹۷ با دستور استاندار وقت از حوزه راه و شهرسازی به بنیاد مسکن واگذار شد.
وی با بیان اینکه پل سردار حاج قاسم سلیمانی با اعتباری حدود پنج میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است، افزود: از این میزان مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون تومان توسط بنیاد مسکن و مابقی آن توسط اداره راه و شهرسازی هزینه شده است.
بخشدار مرکزی جویبار در پایان تصریح کرد: این منطقه به موجب داشتن پل قدیمی سیکاپل، رودخانه سیاه رود و وجود امام زاده ظرفیت تبدیل به یک منطقه بکر گردشگری را دارد و این امر با همت مسئولین امر تحقق پیدا خواهد کرد.

افتتاحیه

 

افتتاحیه طرح



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار