می توان شاهد جهش سرمایه گذاری در شهرستان جویبار باشیم / مبارزه جدی با فساد حوزه اراضی مازندران\
  • روح الله سلگی در گفتگو با استناد نیوز؛

می توان شاهد جهش سرمایه گذاری در شهرستان جویبار باشیم / مبارزه جدی با فساد حوزه اراضی مازندران

  • کد خبر: 2111101743
  • چاپ
  • انتشار: 18 بهمن 1400 - 19:43

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اعلام اینکه ظرفیت ها ی فراوان خدادای و همت بالای مردم جویبار جزو پتانسیل های خوب این شهرستان است، گفت: متاسفانه خلا سرمایه گذاری با وجود این ظرفیت ها پذیرفتنی نیست.

روح الله سلگی روز دوشنبه در حاشیه مراسم  افتتاح چند پروژه شهرستان جویبار، در گفتگو با استناد نیوز گفت: با توجه به ظرفیت های موجود می توان شاهد جهش سرمایه گذاری در شهرستان جویبار باشیم، برای این منظور لازم است زمینه های حضور سرمایه گذاران و توسعه شهرستان را فراهم نماییم.

وی با اشاره به سیاست دولت سیزدهم در ایجاد عدالت در شهرستان‌ها با توجه به ظرفیت موجود در آنها افزود: تمام تلاش خود را خواهیم کرد که جویبار را به یکی از مناطق سرمایه گذاری استان تبدیل کنیم.
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در خصوص برنامه مبارزه با فساد در استان نیز گفت: یکی از برنامه ها و شعار دولت سیزدهم و مجموعه مدیریت حاکم بر دولت و استاندار مازندران مقابله با فساد است و استان مازندران با توجه به افزایش قیمت زمین و تغییر کاربری ها به کانون فساد در حوزه اراضی بوده است که باید بصورت جدی با آن مبارزه شود.

سلگی با اشاره به جلسه با رئیس کل دادگستری استان مازندران، ادامه داد: در این جلسه روش های مختلف فساد در این حوزه بررسی و برتعامل گسترده دولت و دستگاه قضا در استان مازندران تاکید و تصمیم بر این شد تا واحد حقوقی در بخش های متولی حوزه زمین، مانند: جهاد کشاورزی، بخشداری ها و حوزه عمرانی استانداری فعال شود تا جلوی فساد اراضی گرفته شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار