شرکت فولاد گستر فیدار چپکرود در جویبار راه اندازی شد\

شرکت فولاد گستر فیدار چپکرود در جویبار راه اندازی شد

  • کد خبر: 2111101740
  • چاپ
  • انتشار: 17 بهمن 1400 - 17:24

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و در روز یک شنبه شرکت فولاد گستر فیدار چپکرود با حضور معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران، فرماندار جویبار، رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان جویبار و مسئولین شهرستانی در جویبار به بهره برداری رسید.

به گزارش استناد نیوز، مدیر عامل شرکت فیدار گستر چپکرود از جویبار با بیان اینکه استارت این شرکت از سال 94 بود ولی برای کسب مجوز و کارهای اداری 2 سال زمان برد و ساخت شرکت از سال 98 آغاز شد، گفت: هم اکنون شرکت فیدار گستر با هزینه ای بالغ بر 12 میلیارد تومان و به صورت شخصی به بهره برداری رسیده است.

روح الله مسلمی پطرودی با اعلام اینکه این شرکت سالانه 10 هزار تن انواع ورق های طرح دار، کرکره ای، نما سقفی و غیره تولید می کند، افزود: با بهره برداری از این شرکت 6 نفر به صورت مستقیم مشغول به فعالیت شدند.

وی از حمایت های صورت گرفته توسط صنعت، معدن و تجارت این شهرستان تشکر کرد و گفت: همچنین از مسئولین ذی ربط انتظار داریم تا تولید کنندگان را بیشتر حمایت کنند.

مدیر عامل شرکت فیدار گستر چپکرود از جویبار، بیان کرد: با توجه به سرمایه گذاری و اشتغالزایی که در این کارخانه انجام شد انتظار می رفت تا برخی از دستگاه های اجرای با مشکلات کوچک این کارخانه  همچون راه اندازی خط تلفن ثابت و نصب تابلو در مدخل ورودی این کارخانه موافقت می کردند.

مسلمی پطرودی با اعلام اینکه متاسفانه با نامه نگاری های صورت گرفته اداره کل راه مازندران با نصب این تابلو موافقت نکرد، گفت: این درحالی است که مدخل ورودی این منطقه 3 تابلو مربوط به کارخانه های مختلف دیگر نصب شده است بنابراین انتظار داریم تا در این زمینه حمایت شویم.

مدیر عامل شرکت فیدار گستر چپکرود در پایان، تصریح کرد: همچنین انتظار داریم تا اداره مخابرات این شهرستان با راه اندازی خط تلفن ثابت با ما همکاری لازم را داشته باشند.

افتتاحیه طرح

14 طرح صنعتی در سطح مازندران افتتاح می شود

معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران هم در این مراسم گفت که ۱۴ طرح صنعتی دهه فجر در استان به بهره برداری می رسد که برای اجرای آنها حدود ۵۰۲ میلیارد تومان  هزینه شده و برای ۷۵۶ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می شود.

علیرضا یوسف نژاد با اظهار این که یکی از برنامه های اداره کل صمت مازندران راه اندازی بنگاه های راکد و واحدهای تحت تملک بانک ها است ، افزود:  در سال جاری ۱۰۱ طرح برای این استان در نظر گرفته شده است تا با پیگیری های که توسط سازمان صنعت، شرکت شهرک های صنعتی استان و استانداری صورت می گیرد این واحدها بتوانند تا پایان سال به مدار تولید بازگردند.

وی گفت که تاکنون ۱۴ واحد تولیدی خارج از شهرک صنعتی و بیش از ۵۰ واحد هم در داخل شهرک صنعتی به مدار تولید بازگشته اند.

افتتاح طرح

2 واحد صنعتی دهه فجر در جویبار به بهره برداری می رسد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جویبار هم در این مراسم با بیان اینکه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر 2 طرح تولیدی در سطح این شهرستان به بهره برداری می رسد، افزود: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر شرکت حکیم دانه با اعتباری بالغ بر 10  میلیارد تومان سرمایه ثابت و ۱۰ میلیارد تومان سرمایه در گردش به بهره برداری می رسد.

بهرام عبدالله پور، بیان کرد: شرکت فولاد گستر فیدار هم با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد تومان سرمایه ثابت و 10 میلیارد تومان هم سرمایه در گردش به بهره برداری رسیده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه هفت واحد صنعتی با پیشرفت فیزیکی بین 60 تا 80 درصد در حال ساخت است، گفت: این طرح ها هفته دولت سال آینده به بهره برداری می رسند.

افتتاح طرح



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار