4 طرح عمرانی در سطح روستاهای بخش گیل خواران افتتاح شد\

4 طرح عمرانی در سطح روستاهای بخش گیل خواران افتتاح شد

  • کد خبر: 2111101739
  • چاپ
  • انتشار: 16 بهمن 1400 - 17:19

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر چهار طرح عمرانی بخش گیلخواران با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، مدیر کل بنیاد مسکن مازندران، فرمانده سپاه کربلا مازندران، فرماندار جویبار، بخشدار گیلخوارن، رئیس بنیاد شهید جویبار، شورا و دهیاری روستاهای انارمرز، پایین زرین کلا و پطرود و همچنین مسئولین شهرستانی به بهره برداری رسید.

به گزارش استناد نیوز، سرپرست بخشداری گیلخواران با بیان اینکه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر سالن حسینیه گلزار شهدای روستای پطرود به متراژ یکهزار متر مربع و اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است، گفت: این طرح با خودیاری مردم به بهره برداری رسیده است.

رمضان بخشنده لاریمی با اعلام اینکه در اجرای طرح هادی روستایی، آسفالت راه روستایی پطرود به متراژ 600 متر مربع انجام شده است، افزود: این طرح با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 100 میلیون تومان توسط بنیاد مسکن انجام و به بهره برداری رسیده است.

افتتاحیه

وی با بیان اینکه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر دوربین پایش تصویری در روستای انارمرز با اعتباری بالغ بر 69 میلیون تومان به بهره برداری رسیده که از این میزان 20 میلیون تومان با مشارکت مردمی و مابقی از سوی دهیاری پرداخت شده است، گفت: این طرح دارای پنج دوربین محیطی و پلاک خوان می باشد.

سرپرست بخشداری گیلخوارن از نصب و راه اندازی دوربین پایش تصویری در روستای پایین زرین کلا با اعتباری بالغ بر 180 میلیون تومان خبر داد و بیان کرد: برای اجرای این طرح 10 دوربین در پنج نقطه مکانی از سطح این روستا نصب شده که بخشی به صورت پلاک خوان و محیطی است.

بخشنده در پایان با اشاره به اینکه هزینه صرف شده در این طرح به صورت خودیاری مردمی بوده است، گفت: این طرح ظرف مدت سه ماه به مرحله  اجرا رسیده است.

افتتاحیه

افتتاحیه



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار