پنج طرح برق رسانی در شهرستان سیمرغ به بهره برداری رسید\

پنج طرح برق رسانی در شهرستان سیمرغ به بهره برداری رسید

  • کد خبر: 2111101731
  • چاپ
  • انتشار: 14 بهمن 1400 - 17:27

به مناسبت سومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و در روز پنج شنبه با حضور فرماندار سیمرغ، بخشداران و مسئولین شهرستانی پنج طرح برق رسانی در سطح این شهرستان به بهره برداری رسیده است.

به گزارش استناد نیوز، مدیر امور توزیع برق شهرستان سیمرغ در این مراسم، افزود: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر پنج طرح برق رسانی با اعتباری بالغ بر 610 میلیون تومان در سطح این شهرستان به بهره برداری رسیده است.

ابراهیم جعفری سوخت آبندانی مهم ترین پروژه های  امور توزیع برق در سال جاری را احداث شبکه فشار ضعیف کابل خودنگهدار به طول 22 کیلومتر، نصب 15 دستگاه ترانس، احداث شبکه فشار قوی به طول 6 کیلومتر، اصلاح شبکه های برق و تعویض پایه های فرسوده به طول 34 کیلومتر اعلام کرد.

وی اعتبار صرف شده برای این پروژه های عمرانی را حدود 9 میلیارد تومان اعلام کرد.

مدیر امور توزیع برق سیمرغ با اعلام اینکه سال گذشته بودجه تخصیص یافته برای پروژه های عمرانی این امور حدود هفت میلیارد تومان بوده است، گفت: امسال این بودجه به حدود 9 میلیارد تومان رسیده که با رشد 40 درصدی مواجه شده ایم.

جعفری به 3 پروژه در دست اجرا در منطقه سید محله، جاده جویبار و محدوده روستای تالارپشت اشاره ای کرد و گفت: این طرح ها با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان در دست اجرا است که در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد.

فرماندار شهرستان سیمرغ مجتبی حبیب نژاد روشن در پایان با بیان اینکه خوشبختانه در چند سال اخیر اقداماتی که توسط امور توزیع برق در سطح این شهرستان صورت گرفته ما شاهد شکوفایی در این بخش بوده ایم، گفت: علی رغم همه تنگناها و کمبود منابع خوشبختانه امور توزیع برق امسال با رشد تخصیص اعتبار مواجه بوده است.

برق



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار