دوربین پایش تصویری در روستای نجارکلا جدید از شهرستان سیمرغ راه اندازی شد\

دوربین پایش تصویری در روستای نجارکلا جدید از شهرستان سیمرغ راه اندازی شد

  • کد خبر: 2111101730
  • چاپ
  • انتشار: 14 بهمن 1400 - 16:24

به مناسبت سومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و در روز پنج شنبه با حضور فرماندار سیمرغ، مسئولین شهرستانی، سرهنگ عبدالله اکبری " بانی "، دهیار و اعضای شورای روستای نجار کلای جدید و اهالی محل؛ سیستم پایش تصویری درروستای نجار کلای جدید از بخش مرکزی شهرستان سیمرغ جانمایی و  نصب شد.

به گزارش استناد نیوز، رئیس شورای روستای نجار کلای جدید از بخش مرکزی سیمرغ ضمن خیر مقدم به مهمانان، فرماندار، بخشداران و جناب سرهنگ اکبری بانی این طرح ، گفت: نصب دوربین پایش تصویری اقدامی خداپسندانه و بسیار ارزشمند بوده که در جهت حفظ و ارتقاء امنیت این روستا جانمایی و نصب شده است.

علی ماندگار اکبری هزینه صرف شده برای نصب دوربین پایش تصویری در روستای نجارکلای جدید را حدود 200 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: هزینه  این دوربین با مشارکت اهالی محل، خیرین، شورا و دهیاری صورت گرفته است.

وی با اعلام اینکه تنها با حمایت های صورت گرفته توسط مردم می توانیم اقدامات موثری انجام دهیم، گفت: دهیاری و شورای روستای نجارکلای جدید قطعا با کمک و حمایت های مردمی می توانند اقدامات اجرایی موثری را در سطح این روستا انجام دهند.

دهیاری روستای نجار کلا بزرگ

سرهنگ عبدالله اکبری بانی این طرح در ادامه با بیان اینکه همه احاد مردم باید در زمینه های حفظ و امنیت مشارکت داشته باشند، گفت: با کمک اهالی دهستان نجارکلای جدید و پیگیری های صورت گرفته توسط شورا و دهیاری؛ این روستا به سیستم پایش تصویری مجهز شد که در مدخل ورودی و خروجی این روستا جانمایی و نصب شده است.

وی گفت: برای اجرای این پروژه 15 چشمی دوربین در 6 نقطه از مدخل ورودی و خروجی دهستان نجارکلای جدید، جانمایی و نصب شده است.

دهیار روستای نجار کلا جدید

بخشدار مرکزی سیمرغ در این مراسم با بیان اینکه با همت نمایندگان مبلغ 300 میلیون تومان برای طرح هادی روستای نجارکلای جدید در نظر گرفته شده است، گفت: قطعا پروژه ایی به سرانجام نمی رسد مگر آنکه اهالی روستا و به ویژه دهیاری و شورا پیگیری های لازم را انجام دهند.

مهدی عبادی با اشاره به اینکه در بحث بین روستایی با همت فرماندار سیمرغ مبالغی برای روستاها در نظر گرفته شده است، افزود: با پیگیری های صورت گرفته توسط دهیاری و شورای روستای نجارکلای جدید؛ پروژه بین مزارع هم برای این روستا در نظر گرفته شده است.

فرماندار شهرستان سیمرغ هم با بیان اینکه برای نصب و راه اندازی دوربین پایش تصویری دهیاری ها را مکلف به این اقدام کرده ایم، افزود: خوشبختانه دهیاری و شورای روستای نجارکلای جدید با همت خیرین و مساعدت سرهنگ اکبری نسبت به نصب و راه اندازی پایش تصویری در این روستا اقدام کرده اند.

مجتبی حبیب نژاد روشن ، گفت: نصب و راه اندازی دوربین پایش تصویری در پیشگیری از وقوع سرقت و امنیت بسیار موثر بوده است.

وی با تاکید براینکه باید به بحث عمران و آبادانی شهر و روستا توجه ویژه ایی شود، گفت: همچنین به منظور رفع و خلاها باید همه به خصوص دستگاه های اجرایی برای عمران و آبادانی شهر و روستاها تلاش کنند.

فرماندار سیمرغ در پایان با تاکید براینکه دهیارانی که در طرح های روستایی مشارکت کنند دستگاه های اجرایی با الویت بندی به آن منطقه توجه خاصی خواهند داشت، گفت: قطعا با یک برنامه ریزی مدون می توانیم، شاهد آبادانی در سطح شهر و روستاها باشیم.

دهیاری روستای نجارکلا جدید



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار