۱۰ طرح آبرسانی در مازندران طی دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود\

۱۰ طرح آبرسانی در مازندران طی دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود

  • کد خبر: 2111101725
  • چاپ
  • انتشار: 11 بهمن 1400 - 20:15

مدیر عامل  آب و فاضلاب مازندران، گفت : به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجرهشت طرح آبرسانی در سراسر استان مازندران به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی دو پروژه آبرسانی دیگر نیز آغاز خواهد شد.


به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛ مهندس بهزاد برارزاده ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با ابراز خرسندی از بهره مندی بیش از ۱۳ هزار و ۵۸۵ خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی طی دهه مبارک فجر در سراسر استان مازندران اظهار داشت: با تلاش مدیران و کارکنان شرکت آب و فاضلاب مازندران و همراهی مردم گرامی استان ۸ طرح آبرسانی شامل روستای نیالا در گلوگاه،فاز ۳ مجتمع آبرسانی ولامده نکاء،مجتمع آبرسانی معلم کلا ساری،تامین آب شرب در سیمرغ،آبرسانی روستای بورخیل سوادکوه شمالی همچنین آبرسانی روستای رمنت بابل،خط انتقال آب بابلسر و تامین آب شرب مرزن آباد طی دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید.
وی افزود: برای بهره برداری از این طرحها، لوله گذاری خط انتقال به طول ۲۷ کیلومتر،اصلاح و توسعه شبکه توزیع به طول ۳۴ کیلومتر، تجهیز و راه اندازی ۶ واحد ایستگاه پمپاژ ،حفر و بازسازی ۵ حلقه چاه با دبی حدود یکصد لیتر در ثانیه همچنین بهسازی یک دهنه چشمه با دبی ۲۰ لیتر در ثانیه ، احداث مخازن ذخیره به حجم بیش از هزار متر مکعب ،خرید و نصب دو دستگاه دیزل ژنراتور و احداث سیستم تصفیه حذف آهن -منگنز و کدورت آب و ..... با صرف اعتباری بالغ بر ۱۵۸ میلیارد و ۷۰۳ میلیون ریال اجرا شده است.
مهندس برارزاده با اشاره آغاز عملیات اجرایی سه حلقه چاه در نور و میاندرود گفت: برای حفر و لوله گذاری این سه حلقه چاه اعتباری بالغ بر۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال پیش بینی شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار