افتتاح و کلنگ زنی 9 طرح عمرانی شهرداری سرخ رود در دهه فجر\

افتتاح و کلنگ زنی 9 طرح عمرانی شهرداری سرخ رود در دهه فجر

  • کد خبر: 2111101719
  • چاپ
  • انتشار: 09 بهمن 1400 - 09:01

شهردار سرخ رود، گفت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر هفت طرح عمرانی در سطح این شهر افتتاح و عملیات اجرایی 2 طرح دیگر نیز آغاز می شود.

محسن کبود فیروزجائی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز، افزود: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر هفت طرح عمرانی با بیش از 45 میلیارد تومان در سطح شهر سرخ رود به بهره برداری می رسد.

وی با اعلام اینکه برای احداث و اجرای کانال ها و جمع آوری آبهای سطحی بیش از 10 میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: دیگر طرح هایی که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در سطح این شهر به بهره برداری می رسد شامل احداث کمربندی سردار شهید سلیمانی، جمع آوری آبهای سطحی، احداث کانال، زیرسازی آسفالت کوچه ها و معابر شهری، روکش آسفالت، روشنایی سطح شهر و کانال نهر وازیک رود است.

شهردار سرخ رود با بیان اینکه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر عملیات اجرایی پروژه پیاده روسازی و راه سازی خیابان گل شهر آغاز می شود، افزود: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر عملیات اجرایی خیابان گل شهر از بلوار امام رضا به سمت دریا به طول 700 متر در عرض 10 متر آغاز می شود.

کبود فیروزجائی پیش بینی برآورد هزینه برای عملیات اجرایی پیاده روسازی و راه سازی خیابان گل شهر را 3 میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام کرد.

وی دیگر طرحی که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در سطح این شهر کلنگ زنی می شود را ایجاد دیوار حفاظتی در رودخانه هراز اعلام کرد.

پل کابلی بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

شهردار سرخ رود مهم ترین پروژه در دست اجرا این شهرداری را پل کابلی با بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی اعلام کرد و گفت : برای این طرح حدود 8 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده که تاکنون 3 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شده است.

کبود فیروزجائی در پایان ابراز امیدواری کرد که تا 6 ماه آینده این طرح به بهره برداری برسد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار