یکهزار و 200 متر مربع پیاده روسازی در شهر بابکان انجام می شود/ انجام پروژه های عمرانی علی رغم کمبود بودجه\

یکهزار و 200 متر مربع پیاده روسازی در شهر بابکان انجام می شود/ انجام پروژه های عمرانی علی رغم کمبود بودجه

  • کد خبر: 2111101717
  • چاپ
  • انتشار: 06 بهمن 1400 - 08:57

شهردار شهر بابکان با اعلام اینکه در فاز اول پیاده روسازی به طول یک هزار و 200 متر مربع در سطح این شهر انجام می شود، گفت: تاکنون 600 متر مربع پیاده روسازی انجام شده است.

ابوذر ابراهیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز با بیان اینکه شهرداری بابکان به دلیل نوپا بودن درآمد پایینی دارد، افزود: اکثر اقدامات عمرانی که در سطح شهر بابکان انجام می شود به دلیل نداشتن بودجه با عوامل شهرداری بوده است و همچنین از پیمانکاران محدودی استفاده می شود.

به گفته وی مهم ترین پروژه عمرانی که در سطح شهر بابکان در حال انجام شدن است فاز اول احداث پیاده روسازی به طول یکهراز و 200 متر مربع است.

شهردار شهر بابکان با بیان اینکه از این میزان تاکنون 600 متر مربع انجام شده است، گفت : تمام سعی و تلاشمان را به کار گیری می کنیم تا مابقی این طرح در 6 ماه اول سال آینده به بهره برداری برسد.

شهردار شهر بابکان برآورد اعتبار این طرح را 350 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: منابع این طرح از بودجه داخلی تامین می شود.

ابراهمی دیگر طرح های در دست اجرا این شهرداری را احداث کانال آب های سطحی داخل شهری و تعریض، بهسازی و دیوارسازی پل های ورودی مناطق مختلف این شهر اعلام کرد.

شهردار شهر بابکان در پایان با اشاره به اینکه دو نقطه از این شهر با آب ماندگی شدیدی مواجه است که با احداث کانال آب سطحی درصدد رفع این مشکل هستیم، گفت: همچنین احداث چاه جدید و هدایت آب های سطحی به سمت رودخانه از برنامه های آینده ما است.

شهردار شهر بابکان



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار