امام جمعه جویبار؛ تحریم ها بدون هیچ بهانه ای باید از سوی آمریکا برداشته شود\

امام جمعه جویبار؛ تحریم ها بدون هیچ بهانه ای باید از سوی آمریکا برداشته شود

  • کد خبر: 2111101716
  • چاپ
  • انتشار: 01 بهمن 1400 - 18:38

خطیب جمعه جویبار با بیان اینکه گفتگوی برجام همچنان در حال انجام است اما ما ذلت را نمی پذیریم ، گفت: شرط مومن بودن به زیرک و سیاستمدار بودن است و زیر بار ظلم و ذلت نخواهیم رفت.

به گزارش استناد نیوز، محمد تقی نادعلی زاده در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه هنوز آن نتیجه مورد نظر در برجام حاصل نشده است ، افزود: این تحریم ها بدون هیچ بهانه ای باید از سوی آمریکا و هم پیمانانش برداشته شود.
وی خاطر نشان کرد: با اقتدار و عزت تمام آن ها باید شرایط ایرانی ها را قبول کنند چرا که ما از این تعهد خارج نشدیم و به تمام تعهدات خود در این برجام عمل کردیم.
امام جمعه جویبار با اعلام اینکه آمریکا و متحدانش باید تعهد کنند که دیگر از برجام خارج نمی شوند، اظهار داشت: آمریکا باید به وعده های خود عمل کند و این تحریم های ظالمانه را که بر مردم ایران تحمیل کرده است را کنار بگذارد.
آیت الله نادعلی زاده به ولایی و انقلابی بودن دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: این مسندها هیچگاه پایدار نیست آنچه که می ماند رضایت مردم ، خداوند و شهدای نظام است.
امام جمعه جویبار ضمن قدردانی از زحمات فرماندار سابق سید علی اسد افزود: مهمترین مشکلات شهرستان جویبار در حوزه اقتصادی، جاده ، شهرک صنعتی و آب شرب و کشاورزی بوده که امیدواریم با درایت فرماندار جدید جویبار این مشکلات مرتفع شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار